RF91 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Vurderer å selge Kverna mi til fordel for E30'en. Den er selvsagt strøken og er en perfekt nybegynnermotard. Sinnsykt lettkjørt og enkel å ha med å gjøre. Akkurat skifta olje og filter. Rensa da også silen som er på motoren og såg over o-ringene som ligger ved silen. Sykkelen er ikke brukt etter det. Ta kontakt om du skulle lure på noe Mvh Rune Følid EDIT: Bilder tatt på søndag 13. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Ingen som vil ha det gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Drittøff! mye gamp er det i denne? Lykke til med salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Takk for det Er vertfall nok ponnier til å røske den på bakhjulet i første, andre, tredje og fjerde gir med gassen. femte går om man har en liten hump/bakketopp eller insane skills. På sjette må man nok ha et stup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Sykkelen blir snart parkert for vinteren, så prøvekjøring blir jo da uaktuelt da jeg ikke har ispigg. Men kan jo trilles fram i garasjen om noen skulle komme og se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Bump Mopeiden står nå vinterlagret varmt og tørt og uten skilt. Skilta blei levert inn da sesongen var over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Denne tråden blei litt av en monolog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Hadde vært litt morro Hvordan er kvaliteten på disse kontra KTM 525exc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Slik som jeg har forstått det så er Kverna'n litt mer holdbare siden de ikke er så "tynt" som KTM'ene er. En kompis har hatt begge merkene og var godt fornøyd med begge to Men er voldsomt dyre deler til KTM, visstnok. Tror ikke det er like dyrt med Husqvarna, men dette kan jeg ikke si sikkert da jeg ikke har trengt å kjøpe noe som helst til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ser ut som jeg får beholde mopeiden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Minstepris da? Er litt interessert, men synes det er hakket for mye penger til å bruke på en moped Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Den er helt strøken, så noe særlig under 80 er nok uaktuelt. Ligger jo en -10modell på finn som har gått 7 000 eller noe til 75, så syns ikke 80 for en som har gått halvparten er særlig ille Var ute og lufta den her forrige helg, og det er nesten så jeg vurderer å beholde den en sommer til. Er sick morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Det blir mest sannsynlig satt skilt på denne i april da det er vær til å lufte vettet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå