Gå til innhold

Pappa handler ny bil

turbo1991
 Share

Anbefalte innlegg

Pappa driver å skal handle seg ny bil, valget står mellom X5 og ML. Han har en 2005 ML så han er blitt litt forelska i Mercedes. Bare lurer på om dere har noe positivt eller negativt å si om disse 2 bilene jeg linker til under her. Noe utstyr som eventuelt er et must på noen av modellene osv :) Hva ville dere gått for? Hvilken har mest komfort osv? Her er linkene:

X5 : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30429849

ML : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30687771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde bla ml, x5 og q7.. Min mening er i alle fall at x5'n har best komfort, ser best ut og har de beste kjøreegenskapene i forhold til de andre. Kan vel ikke si noe om utstyr som er must, men den nye 8-trinns gearkassen girer i alle fall silkemykt, og sammen med adaptive-drive(?) eller hva det heter blir det en veldig komfortabel bil. Men er jo såklart smak og behag. Verken ml eller x5 er dårlige biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør på et BMW forum om man skal velge BMW eller Mercedes? ;) hehe. Sikkert smak å behag, men x5 er nok sportsligere enn ML'n. Design er jo smak å behag, men girkassa og motoren vil jeg påstå er hakket bedre på bayervogna. I tillegg synes _jeg_ at interiøret er simplere og kjedeligere i MLn kontra x5en. Ser mye mer eksklusivt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør på et BMW forum om man skal velge BMW eller Mercedes? ;) hehe. Sikkert smak å behag, men x5 er nok sportsligere enn ML'n. Design er jo smak å behag, men girkassa og motoren vil jeg påstå er hakket bedre på bayervogna. I tillegg synes _jeg_ at interiøret er simplere og kjedeligere i MLn kontra x5en. Ser mye mer eksklusivt ut.

kunne ikke vært mer enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg vel sånn at slike biler er laget etter norske veier. Og det er jo dette som er en "liten" SUV. MTP suburban som er SUVens mor :)

Hadde faktisk samme dilemma forrige vinter, og jeg og min far prøvde X5, Q7, Touareg og Ml. Jeg likte BMW`n veldg godt. (sportslig) Men det ble en Touareg pga 4WD systemet med lavgir og størst motor B)

Ml`n var veldig gubbete synes jeg ikke noe å skrive hjem om akkurat. Og B.O.Steen har vel et forholdsvis frynsete rykte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt denne hadde jeg vært pappaen din :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30025600

Det er bilen min, Bilia hjelper meg med salget, men jeg kan også selge den selv.

Kan ta bil i bytte, (M5`n din :o ) eller annen bil.

Er lei av og ha bilen på finn, så det er muligheter for en god pris :applause:

Det at du ikke får solgt den kan jo ha noe med folien å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...