Robin L Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 er det sorte de lykte forran? ja pris da? sender du?
johnja Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 lyktene kan sendes ja, gi meg et bud
tonyku Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Bremsecalyppere bak og shadowline listene? Pris på PM takk. EDIT: Pluss selve nøkkellåsen til bagaserommet....viss det er sentrallås da.
johnja Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Bilen/deler er ikke lenger til salgs. For som vanlig her på bimmers, så tror folket at, deler, det er noe man får gratis Det er sikkert noen seriøse som ikke har fått svar på pm, beklager det.
bergeee Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 skjønner deg godt! legg det ut på finn i stede, der får du i vertfall noe for det og ikke sånne idiotiske skam bud! var en finig her i går som ville kjøpe girkassa fra en 520 jeg har ståans, så fikk jeg bud på 300kr, hallo. hvem gidder og ligge og skru i 1-1,5 time for 300 spenn?
johnja Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 skjønner deg godt! legg det ut på finn i stede, der får du i vertfall noe for det og ikke sånne idiotiske skam bud! var en finig her i går som ville kjøpe girkassa fra en 520 jeg har ståans, så fikk jeg bud på 300kr, hallo. hvem gidder og ligge og skru i 1-1,5 time for 300 spenn? Ja det er helt utrolig hva folk får seg til Finn er helt klart stedet hvis man ønsker og få penger for noe, men jeg legger ikke ut denne der, tar det jeg skal ha, også kaster jeg resten
bergeee Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 kunne du tenkt deg og selge restene da? trenger litt karroseri deler:P
Andusy Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 vil veldigt gjerna ha m5 intriøret, vist du vil selge det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå