Kekkonen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Skal skifte ut hovedlyktene på en E39 og har orginalt sorte lyktehus på denne....det er også en shadowline så eneste krommen som finnes her sitter rundt nyrene i fronten. Går seff for facelift lykter, men er veldig i tvil på om jeg skal velge sort eller krom lyktehus! Kromlykter er veldig kult, men iogmed at det IKKE finnes mer enn 20 gram krom på bilen så er jeg redd for at de skiller seg for mye ut...innspill anyone? Bilens farge er forøvrig antrasitgrå med KUN sorte detaljer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 da er ikke valget vanskelig, sorte lykter OG sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 krom lykter/lyktehus på e39 ser rett å slett billig ut...finns overhodet ikke pent spør du meg...men det er nå bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Er litt den formening jeg har og...ser så veeeeeldig ettermontert ut.. Tipper ganske mye over for sort for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Kun sort som gjelder her. Chrome lyktehus ødelegger hele bilen, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 krom lykter/lyktehus på e39 ser rett å slett billig ut...finns overhodet ikke pent spør du meg...men det er nå bare min mening +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 det er vel kun orginale hellalykter som gjelder. resten ser vel crap ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå