R Andersen Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Hvordan har du justert stabstagene på bilen? Mykt eller hardt? Og gratulerer til ny bestetid på Skogen!
Dynoperformance Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Hei! Først vil jeg si at bilen din ser utrolig bra ut! Den har gått under radaren min, før jeg så et lite klipp av den i en gatebil film. Utrolig at det er en så fin e46 i landet! Lette etter en byggetråd, men fant bare noen få bilder av den. Kanksje du kan oppdatere den gamle tråden din? Nå kjørte jeg med 235 forran og 270 bak. Har PeeBee bærebroer. Slet også med understyring tidligere i år, men nå har jeg fått meg Turner justerbare stabstag forran og bak. Etter litt justering på de fikk jeg mye bedre grep forran. Kjører fortsatt med standard diff, men tror jeg skal bytte til 4,10 utveksling i vinter. Takk for det .... er blitt veldig fin den bilen din og, ser veldig bra ut med detaljene slik som front fanger og sjermer vinge osv og ikkje minst so går din bil fort på bane i motsettning til min. Er nok litt at den er veldig agresiv på motor siden i lag med sellholm kassa so blir det mykje hjulspinn ut av svinger osv, og det taper eg nok mykje på. Sett litt film når du kjører og ser ut som bilen din er veldig effektiv, motor som kommer smood oppover registeret,mens min kommer med 1000nm på hjula på 1000rpm,so blir nesten litt clutch funksjon ,men det skal eg ordne til neste sesong, skal manipulere ladetrykket slik at det kommer stigenes og effekten øker oppover registeret Har litt bilder under bygginga av min,men eg er desverre ikkje so flink og oppdatere på nett :/ eg kjører med 12,5x18 bak og 11 toms felger framme med 300x68x18 bak og 27x65x18 framme og Nitron R3 dempere HR Stabstag og drifte armer fra peebee framme,disse skal byttes ut trur eg kjøper slike stag som du har,dei har eg faktisk sett litt på tidligere...eg skal prøve og legge ut film av min kjøring på rudskogen,men eg har jo kun kjørt i extrem serien, so det er tett med biler kvar gang eg kjører...men no i vinter er det kun og få bilen til og styre og sitte skikkeligt skal få byttet ut det meste av dei tinga eg ikkje fekk tid til ifør sesongen var her..so trur eg dette blir bra
setra Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Hvordan har du justert stabstagene på bilen? Mykt eller hardt? Og gratulerer til ny bestetid på Skogen! Tusen takk for det. En ting er tiden, men det som jeg nesten er mest fornøyd med er at bilen er skuddsikker. At det går an å justere på ting istede for å måtte fikse ting. Det er deili å ha komme dit For å kompensere for de smale fremhjulene så hadde jeg stabstagene på det mykest fremme og hardest bak. Bakvingen hadde jeg på forholdsvis mye downforce, og demperne ganske myke og nøytrale mellom forran og bak. Fjærene mine er forholdsvis harde. Takk for det .... er blitt veldig fin den bilen din og, ser veldig bra ut med detaljene slik som front fanger og sjermer vinge osv og ikkje minst so går din bil fort på bane i motsettning til min. Er nok litt at den er veldig agresiv på motor siden i lag med sellholm kassa so blir det mykje hjulspinn ut av svinger osv, og det taper eg nok mykje på. Sett litt film når du kjører og ser ut som bilen din er veldig effektiv, motor som kommer smood oppover registeret,mens min kommer med 1000nm på hjula på 1000rpm,so blir nesten litt clutch funksjon ,men det skal eg ordne til neste sesong, skal manipulere ladetrykket slik at det kommer stigenes og effekten øker oppover registeret Har litt bilder under bygginga av min,men eg er desverre ikkje so flink og oppdatere på nett :/ eg kjører med 12,5x18 bak og 11 toms felger framme med 300x68x18 bak og 27x65x18 framme og Nitron R3 dempere HR Stabstag og drifte armer fra peebee framme,disse skal byttes ut trur eg kjøper slike stag som du har,dei har eg faktisk sett litt på tidligere...eg skal prøve og legge ut film av min kjøring på rudskogen,men eg har jo kun kjørt i extrem serien, so det er tett med biler kvar gang eg kjører...men no i vinter er det kun og få bilen til og styre og sitte skikkeligt skal få byttet ut det meste av dei tinga eg ikkje fekk tid til ifør sesongen var her..so trur eg dette blir bra Takk for det. Tror bilen din kan gå styggfort når du får stilt den inn. Ja legg ut film ifra kjøringen din, det hadde vært veldig gøy å se. Hvor bor du forresten?
Dynoperformance Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 håper den kan gå litt fortere,bor på husnes i kvinnherad...
Evopower Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Hei! Først vil jeg si at bilen din ser utrolig bra ut! Den har gått under radaren min, før jeg så et lite klipp av den i en gatebil film. Utrolig at det er en så fin e46 i landet! Lette etter en byggetråd, men fant bare noen få bilder av den. Kanksje du kan oppdatere den gamle tråden din? Nå kjørte jeg med 235 forran og 270 bak. Har PeeBee bærebroer. Slet også med understyring tidligere i år, men nå har jeg fått meg Turner justerbare stabstag forran og bak. Etter litt justering på de fikk jeg mye bedre grep forran. Kjører fortsatt med standard diff, men tror jeg skal bytte til 4,10 utveksling i vinter. Ok, vurderer 4.50 eller 4.75 diff på min.
setra Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Gratis med Norges raskeste E46 . Takk for det Yngve!
Boost a`lot Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Gratulerer med ny personlig rekord:) Bra kjørt! Begynner å nærme deg den magiske 1.30 grensa nå
Boost a`lot Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 håper den kan gå litt fortere,bor på husnes i kvinnherad...Jeg har trua på at bilen din kan bli styggrask!! Du har veldig mange riktig deler på bilen din ,så jeg tror at det bare er å justere chassie og kjøretid som stopper det. Dynoperformance reagerte på dette 1
setra Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2013 Takk for det Raymond! 1:2X i 2014... Har brukt litt tid på å sette sammen en film med klipp ifra sesongen som gikk. Håper dere liker videoen
JulianS Skrevet Oktober 4, 2013 Skrevet Oktober 4, 2013 Gratulerer med skikkelig bra tid er en her i drammen som skryter av å ha kjørt 1.35 med ess 550 og pilotsport cup foran og supersport bak
setra Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2013 Gratulerer med skikkelig bra tid er en her i drammen som skryter av å ha kjørt 1.35 med ess 550 og pilotsport cup foran og supersport bak Takk for det 1.35 med gate dekk er imponerende.
M3 Yngve Skrevet Oktober 4, 2013 Skrevet Oktober 4, 2013 Husk at han et fra Drammen da. Men med nye cup dekk, en bra sommer dag med mye feste, kan det gå. Tommy Fjeld kjører 1.36 med gammel E30 og alt intr inni.
R Andersen Skrevet Oktober 4, 2013 Skrevet Oktober 4, 2013 Tommy Fjeld kjører 1.36 med gammel E30 og alt intr inni. Likevel så er den bilen mye lettere enn en vanlig E46 M3 og har samme motor, samt bra understell og dyktig sjåfør. 1:35 høres veldig raskt ut, og bør dokumenteres på en eller annen måte. Hvilken bil/sjåfør er det snakk om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå