Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja jeg har 1,5 veis.

Skal du kjøre fort så er vel gjerne 1,5 veis best. Skal du drifte er vel gjerne 2 veis best.

Det er hvertfall det jeg har lest meg til på nettet, men jeg har ikke prøvd noe annet enn orginal diff ennå så blir spennende å se.

Skrevet

Ok, har ikke lest meg så mye opp på akuratt hvorfor man vil ha de forskjellige låsingene, om jeg kan kalle de det.

Du har ikke kjørt med den enda om jeg forstår rett?

Selvsakt skal det kjøres fort ;)

• 2 months later...
Skrevet

Hadde du litt horn i panna når du passerte Ginettaen? :D Så ut som du voktet innersporet godt på sisterunden.

Hehe. Ja horn kan nok være ganske beskrivende det. Var litt drøy den siste der, men hørte ikke noe fra noen dommere så de lot den bare gå. Forferdelig gøy var det hvertfall

• 4 weeks later...
Skrevet

Hallo folkens!

Var på Nürburgring en tur denne uken.  Klarte ikke å slå loaded tiden, men fikk satt ny pers hvertfall.

Håper dere liker runden!

Skrevet

Ja var ukonsentrert der. Forferdelig dårlig kjørt egentlig, vet ikke hva jeg drev med. Men men.... Sånn er det.

Ja fikk passert noen m3'er og noen Peugot 206'er også... :)

Skrevet

ja enig i det, hvorfor holdt du ikke bare gassen og tok en awsome sidelengs sving forbi han som var forran på kontraen? :P eller var det bare på film sladding gikk fortere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...