Boost a`lot Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Åssen går det med race e46n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Hei! Blir ikke noe testing i på denne siden av vinteren desverre... Er parkert for vinteren. Det som gjenstår nå, i tillegg til fangeren og vingen som fortsatt gjenstår å få ferdig, er hovedstrømbrytere, montert slanger til luftjekkene, bytte til en sterkere clutch og montere en større/bedre oljekjøler. Også gjenstår det endel sponsor forhandlinger da.... Hvordan ligger du an med bilen din? har den vært ferdig lenge den kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Bilen min er langt i fra ferdig lenger... Bredder, bygger om bærarmer, Ny krenger i fronten, Bredere dekk, Konverterer til e85, Letter bilen i fronten for bedre vektfordeling, Kanskje lage nytt ledningsnett, Kanskje nytt bur, Bygge om bensinanlegget. Nytt understell om det gamle blir solgt? Så jeg føler jeg har nok å gjøre:) Men sponsorer hadde vært noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Neptune sponser vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Neptun sponser vettu! Neptune Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Kjøpte du Apex-felgene hos Schmiedmann eller? Forelsket meg i de, søkte litt på google og så kom denne tråden opp Fet bil! Finner ikke andre leverandører i Norge, derfor jeg spør. Så først på konkave BBS RC, men disse er jo kliss like og sikkert billigere. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Hei! Kjøpte de direkte fra Apex. http://www.apexraceparts.com/ Kostet 1246$ + moms. frakten kostet 318$. Så ferdig inn i landet koster de ca. 10800kr med dagens dollar kurs. Er virkelig ikke galt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Nei, det kan jeg lett leve med! Tusen takk for svar Hadde blitt 13-14k fra schmiedmann før frakt. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Nei, det kan jeg lett leve med! Tusen takk for svar Hadde blitt 13-14k fra schmiedmann før frakt. Hehe. Gi meg beskjed hvis du skal bestille! Jeg er kanskje med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Skjer det noko her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 ser du har vac stol fester, hvordan ble høyden på setet? vurderer dette understellet selv, men er noe skeptisk på om sete blir noe høyt? ps flott bygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Hei! Har ikke vært inne her på en stund... Nei, har ikke skjedd noe de siste par månedene. Har forlovet meg, så da har jeg måtte spare noen kr til ring og slikt, men nå blir det full rulle igjen fremover. Skal bestille hovedstrømsbryter denne uken, så blir det å bestille en ny hpf clutch og oljekjøler i begynnelsen av neste måned. PeeBee lovte å ha ferdig støpen sin iløpet av januar, så de blir det god gang Når det gjelder vac festene så tror jeg ikke du trenger å være skeptisk. Nå er jo jeg litt lav, slik at jeg har det på de høyeste/nest høyeste av de tre hullene. Da passer de veldig bra for meg. Siden jeg ikke vet hvor lang du er er det vanskelig å si om de blir for høye til deg, men dersom du ikke er mye høyere enn 190 tror jeg det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Hva gjør du med den gamle clutchen? Jeg kan være intressert. Ess anbefalt en VAC oljekjøler til bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå