SSM Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Synst det var mye ratting i de fleste svinger, er den så nervøs? Intrax er veldig bra det ja, men Nitron er jo også et bra alternativ. De er vel blandt det beste man får tak i. Intrax, Nitron, Moton og Öhlins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Intrax blir ikke feil! Det sitter jo Intrax på bilen som var "Norges raskeste" BMW på Rudskogen ifjor Hørte rykter om at du hadde vært på værste besøk her litt tidligere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Bra kjørt. Artig med kamera ute, har du prøvd med ekstern mic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Takk. Ser jo at jeg ikke traff alt som var av linjer, men var fryktelig morsomt alikevel.. Her er en litt nedkortet versjon av filmen som Papperboy postet. La på musikk for å fade ut all vind lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 ser ut for meg som du kjører bra syns du den satt godt i svingene??270/65-18 du kjører med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Takk. Ser jo at jeg ikke traff alt som var av linjer, men var fryktelig morsomt alikevel.. Her er en litt nedkortet versjon av filmen som Papperboy postet. La på musikk for å fade ut all vind lyden. Heller lagt ved en Britney sang så hadde det vært god gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 ser ut for meg som du kjører bra syns du den satt godt i svingene??270/65-18 du kjører med?? Takk for det.. Ja, den satt veldig godt i svingene. Har 27/65 bak og 25/64 forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 ny update...Bestilte et nytt sett med ARC-8 felger fra Apex. Veldig bra service, og sette shippet iløpet av en time etter jeg hadde bestilt. 100% Satt også på den ny fangeren jeg fikk av PeeBee. Veldig fornøyd med hvordan den ble! Her er noen bilder av hvordan bilen ser ut nå. Tok også lisens idag. 3 uker til første løp. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 fy faen denne er berre sykt rå perfekt e46 gjekk det fint med lisensen?? ingenting og utbedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Sinnsykt fet tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Takk takk fy faen denne er berre sykt rå perfekt e46 gjekk det fint med lisensen?? ingenting og utbedre? Var noen småting å utbedre, så har ny kontroll til fredag. Så da er det bare å bruke uka godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Gjennomført og fin bil. Lykke til i racing serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Det ble bra med den nye frontfangeren! Hvordan er splitteren festet nå da? regner med at den er litt mer solid enn den forrige!? Lykke til med første race! Jeg skal utvilsomt få sett et par løp denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Dette har blitt gromt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå