BmOle Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Kjøpte en 520 for og lage til. Blir førstegangsbil! Det som må gjøres er skifte bremserør, og bensinrør, så går den igjennom EU godkjenning! Fikk den hjem! Vasket den invendig og utvendig! Må nok ha en ny førerstol, er skade på både sete og rygg, Noen som har rimelig i samme farge? Noen som vet hvilke felger dette er? Så rubba jeg og voksa opp igjen panseret, og den kom seg veldig! Må ha ny festebrakett bake, skal ta i fra delebilen vist den er Okey. Ich liebe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Mim felga e det vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Dæven så små Mim felger blir på E34 i forhold til E30 haha Så ut som et greit utgangspunkt, dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmOle Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Mim felga e det vell Mim felger altså, Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmOle Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Dæven så små Mim felger blir på E34 i forhold til E30 haha Så ut som et greit utgangspunkt, dog! Hehe, det kan jeg tenke meg, Har vel ikke ett bilde vel:)? Er et ganske bra utgangspungt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmOle Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Noen som har trua på Gullfarga senter og eiker og Polert kant på MIM Felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Jeg har et helt strøkent interiør i samme farge, du kan få alt for 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Noen som har trua på Gullfarga senter og eiker og Polert kant på MIM Felger? nei, de er alt for små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmOle Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Jeg har et helt strøkent interiør i samme farge, du kan få alt for 1000,- Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmOle Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Noen som har trua på Gullfarga senter og eiker og Polert kant på MIM Felger? nei, de er alt for små Hehe, Som vinterfelger er vel det ålreit da:)? Men synst om AluTech Felger da? Har det på hånden nå Er di greie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Jeg har et helt strøkent interiør i samme farge, du kan få alt for 1000,- Bilder? Har ikke bilder, men som sagt det er helt strøkent, altså ikke hull eller slitasje, ser nytt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmOle Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Update! fikk skiftet vannpumpe, Men fant ut att det ikke var vannpumpa som var problemet.. det var nok bare en lekasje i kjølesystemet siden kjølevann lak ut.. Men som nå plutselig bare er borte, Det jeg tror er att forrige eier ikke har skrudd fast slangene skikkelig, Men fikk gjort endel! Skiftet vannpumpe! Renset Radiator, å kjølekanaler i motor. Å det er noe av det VÆRSTE jeg har vært borti av dritt i kjølesystem! dette er bare en liten del.. Men etter noen ganger med bytte av vann i kjølesystem så fikk jeg vekk dritten i fra hele systemet, Og ta det med ro, Lot alt kjøle seg ned før jeg bytta hver gang, En kompis sprakk toppen sin pgr av dette, så jeg tok ikke sjangsen.. Sint bil! så var jeg med delebilen, og skrudde av bakfanger, og tok ene støtfangerklipset og byttet. fikk også spylt vekk GANSKE mye mold og grus, tok av gummilisten oppe på bakfangeren og vasket vekk all dritt Og helhetsintrykket Steik kraftig med en gang! Å så kommer noen bilder av noen felger jeg skaffa:) 1 sett med alutech Felger, AC Snitcel Kopi vil jeg tro, men likte felgene, og menst jeg sto der, så såg jeg noen orginale BBS felger, som jeg også fikk på kjøpet, for han ville ha di vekk, Men han hadde ikke Senterkoppene, Men det har jeg! strøkne! bilder! og noen andre felger jeg har ordna meg Synst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmOle Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Liten update! Skiftet blinklys men ikke tatt bilde av det enda, kommer så fort jeg kan med di! Men fikk gjort litt. Synst det gjor seg med helrøde baklykter! litt mye sølvfarge! synst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Ble bra med de lyktene, ser at du tar vare på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmOle Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Ble bra med de lyktene, ser at du tar vare på bilen. Takk foresten, Du bor vel ikke i nærheten vel? isåfall, Kjenning av frank? har en feeling om att du kjøpte noen felger av han, og kjører e34 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå