Spankus Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Noen bilder av toning: Er 35% gjennomsikt framme og 25% bak Også noen bilder av front, digger fronten på den nå! Det M// Merket kommer sikkert ingen te å like.. Å det er ikke der fordi jeg trur jeg har m5.. Men fordi att jeg liker tyskland med arbeidet og utviklingen på bmw, derfor så blei det tyskflagg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 stilig gjorde seg med sotinga, men liker ikke den leppa du har på framfangern, tyskermerket var stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 stilig gjorde seg med sotinga, men liker ikke den leppa du har på framfangern, tyskermerket var stilig Ja, det gjorde seg skikkelig å Likte ikke den i starten jeg heller, men har blitt vant til att den er der. Og den hjelper virkelig til når det gjelder å få bilen til å se lav ut, for den er jo ikke så veldig lav att det gjør noe Kunne egentlig prøvd å lakkert/foliert den i carbon eller svart.. lurer på om det hadde vært noe Men har veldig trua på coilovers over vintern, kanskje julegave til meg sjøl! Og 18" vinterdekk ligger å venter på meg hjemme nå.. Gleder meg til å få de på! Blir 235/40/18 på Rondell D58 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Fin bil det der! Hvor handla du det tyskermerket da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Fin bil det der! Hvor handla du det tyskermerket da? Er mange som legger merke til den ja Gliser litt for meg sjøl da ) Det merket blei handla på ebay gitt Var ikke mange kronene! såvidt 100 lappen for 2 stk mener jeg å huske! Kom fort også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Fine biler dette! Så ganske strøken ut i lakken E39`n. Ja, liker de veldig godt! Spessielt som sedan Ja, den er veldig fin i lakken men den skulle hatt seg en polering! Har ikke vondt av det Men det ordner vell du når vi blir enige om tid Jeg har sted, så du bestemmer tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Men Kim, dette skulle jo ikke bli en vinterbil E34`en ble for kjedelig ja, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Men Kim, dette skulle jo ikke bli en vinterbil E34`en ble for kjedelig ja, hehehe Planen æ å bruke denna te langkjøring, å når e kjøm heim, ska råne og vær på dombås så ska e bruke 520 520'n som er skikkelig vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 hehehe, joa, men oss fæ nå sjå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 hehehe, joa, men oss fæ nå sjå da jaa men bli kje no tullkjøring mæ denna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Høhøhø................................. vel vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Vintermodus 2011-2012: Bare noen kjappe og dårlige bilder tatt med mobil God lørdagskveld til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Me like ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Me like ! morsomt og høre Motiverer veldig! Spaxx coilovers blir bestilt i desember måned regner jeg med! Brukeren Silset innpå her skal også polere den neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Var nede og tok en kikk mens Silset polerte i dag, utrolig fin den bilen her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå