Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Der røyk topplageret bak! Venstre side denne gangen. :evil:

Da blir det bestilling av GS performance lagerene.

Var de nye da du monterte coiloversne? Vist, så må du ha montert feil.. :) Penger ut vinduet å kjøp gs performance sine...

Skrevet

Veldig mye positivt fra deg hører jeg. De var ikke nye når jeg monterte coiloversa, da det er originale topplagre. Har ihvertfall ikke montert feil, er ikke helt grønn :roll:

Skrevet
Jeg digger denne bilen! Alt den mangler er m-skjørt :)

Den ser helt lik ut gamle din, bare sølv :P skjønner jo at du liker denna ;)

Men den har blitt utrolig fin :) tommelopp for deg wizzy!

Skrevet

Morsomt å se hva du har fått til siden september 2011. Gått fra en type harry 18årsbil med ekle baklykter til en skikkelig bøsen E36. Job well done! :applause:

Skrevet

Takk for det folkens. Det har gått veldig fort med denne, har også lært endel når det gjelder E36. Den var ikke mye pen når jeg henta den, men den var et veldig godt utgangspunkt for en liten build.

Nye forsterka topplager bak og nye matter er nå forresten bestilt. :)

Skrevet
Jeg digger denne bilen! Alt den mangler er m-skjørt :)

Den ser helt lik ut gamle din, bare sølv :P skjønner jo at du liker denna ;)

Haha, jaja..men jeg digger spesielt grå biler! :)

Skrevet

Mista ikke demperen, tok den av. Den er jo uansett festa nederst, så ser ikke helt hvordan den kan falle av.

Skrevet

Jeg vet jo det, men var siden du skrev noe mangler her... Skjønte ikke så mye selv, men vet at de boltene kan knekke om du strammer for mye og noe dritt skjer :P

Skrevet

Hehe, formulerte meg kanskje litt dårlig. Gleder meg til bilen får forsterka topplager, håper jeg slipper dette noe mer da. Bilen får nye stoffmatter også! De gummimattene jeg har nå har virkelig sett bedre dager. Bilder av disse kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...