Thewiz Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Takk for det Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Der røyk topplageret bak! Venstre side denne gangen. Da blir det bestilling av GS performance lagerene. Var de nye da du monterte coiloversne? Vist, så må du ha montert feil.. Penger ut vinduet å kjøp gs performance sine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Veldig mye positivt fra deg hører jeg. De var ikke nye når jeg monterte coiloversa, da det er originale topplagre. Har ihvertfall ikke montert feil, er ikke helt grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Jeg digger denne bilen! Alt den mangler er m-skjørt Den ser helt lik ut gamle din, bare sølv skjønner jo at du liker denna Men den har blitt utrolig fin tommelopp for deg wizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Takk for det glenn! Caben din har jo blitt helt utrolig pen! Snart blir det nytt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Utrolig fin bil. samme stuket som min kommer til å få.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Morsomt å se hva du har fått til siden september 2011. Gått fra en type harry 18årsbil med ekle baklykter til en skikkelig bøsen E36. Job well done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Takk for det folkens. Det har gått veldig fort med denne, har også lært endel når det gjelder E36. Den var ikke mye pen når jeg henta den, men den var et veldig godt utgangspunkt for en liten build. Nye forsterka topplager bak og nye matter er nå forresten bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Jeg digger denne bilen! Alt den mangler er m-skjørt Den ser helt lik ut gamle din, bare sølv skjønner jo at du liker denna Haha, jaja..men jeg digger spesielt grå biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Den gamle topplagerforingen takket pent for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Noe mangler her også gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Mista hele demperen faktisk? Merkelig at det går an om du har skivene oppe og nede på lageret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Mista ikke demperen, tok den av. Den er jo uansett festa nederst, så ser ikke helt hvordan den kan falle av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Jeg vet jo det, men var siden du skrev noe mangler her... Skjønte ikke så mye selv, men vet at de boltene kan knekke om du strammer for mye og noe dritt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Hehe, formulerte meg kanskje litt dårlig. Gleder meg til bilen får forsterka topplager, håper jeg slipper dette noe mer da. Bilen får nye stoffmatter også! De gummimattene jeg har nå har virkelig sett bedre dager. Bilder av disse kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå