StigJ Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Frekt! Gleder meg faktisk litt til neste vinter når jeg skal ha på mine på handlevogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Bildet Mysild redigerte ble sånn jeg tenkte! Får fram fargen på bilen din på en mye penere måte Er ingen ekspert på redigering selv, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Ja, det ble veldig pent. Gleder meg til å få på sideskjørta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Noen som vet om noen triks for å få den lavere foran? Coiloversa er i bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Senkeskåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Ta knekken på et par av vinningene på fjærene, kanskje? Men neida.. La den være! Ser veldig bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Senkeskåler orker jeg ikke å begynne med. Jeg får se om settet siger litt. Den er veldig pen nå, men skulle bare hatt den 1 cm ned foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 45 profil på dekka, så mister du nok litt wheelgap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 45 profil er nok uaktuelt. Det er "falsk" senking. Det er ikke wheelgap som er problemet, det er høyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Opp litt bak da? Ser jo mye bedre ut når det er mindre eller lik avstand fra dekk til hjulbue framme som det er bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Nice! Clean å pen den bilen din Du må ta ut hjelpefjæra om du ikke har gjort det, needs more low! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Den må nok opp litt bak akkurat som den er nå. Jeg subber bak hvis jeg svinger for hardt i en sving. Men valsing kommer. Hjelpefjæra ska ikke ut, ikke med all de hullete og fæle veiene som er rundt her. Kommer til å ta livet av demperen fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Ta livet av demperen? Den fjæra har ingen funksjon bortsett fra når du jekker opp bilen. Er kun for å holde hovedfjæra stram da. Den er helt sammenklemt når du kjører med bilen. Ingen fare å kjøre uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Nevermind, skjønte hva du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Vanskelig ute RAW fila, men har prøvd litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå