Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som ser noe nytt? :D

rt22ic.jpg

qs42fk.jpg

Hva syns folket? :)

Dette ble nå bimmers tøffeste gateregistrerte E36.. NICE! :) Og for all del, ikke sett på deksla igjen ;) Ser veldig mye bedre ut sånn som de er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at sideskjørta henger litt lavt, er fordi de ikke er festet enda. Jeg har bare lagt dem på for å se. Lakkeringa er heller ikke helt i mål enda. Mangler noen lag med lakk og klarlakk.

Takk folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakkert disse selv hittil, men gikk tom for lakk i dag. Har drevet på med lakkering før. Er ikke så mye jobb med sideskjørt, pusser ned med våtslipepapir, baselakk, grunning, lakk og klarlakk. Nå som jeg er tom, vurderer jeg å levere dem til en kompis som jobber som billakkerer.

Lakkert speila mine selv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakkert disse selv hittil, men gikk tom for lakk i dag. Har drevet på med lakkering før. Er ikke så mye jobb med sideskjørt, pusser ned med våtslipepapir, baselakk, grunning, lakk og klarlakk. Nå som jeg er tom, vurderer jeg å levere dem til en kompis som jobber som billakkerer.

Lakkert speila mine selv da :)

Ikke gale du!

Er jo vesentlig mye billigere å lakke selv enn å levere inn til lakkfirma.. Hvordan er det med lakkforskjell og slikt da? Jeg hadde inne bilen min når de skulle lakke M3 fronten og vingen, en liten lakkforskjell er veeldig synlig på bilen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så vanskelig å lakkere deler hvis man har riktig utstyr og litt kunnskap. Det vil være litt lakkforskjell fordi lakken på bilen din er 20år, og lakken på fangeren er helt ny. Men når jeg lakkerte fangerene mine blandet jeg inn litt lysere farge for å unngå fargeforskjell, det ble veldig bra. Var en kamerat som lakkerte. Gjorde grunnarbeidet selv.

Et tips er å ikke lakke med sprayboks, kjøp ei ordentlig sprøyte. Jeg bruker sprøyte som jeg kobler til kompressor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...