Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Nå begynner slutten å nærme seg for denne. Har bestemt meg for å selge den i løpet av sommeren, men den skal nytes fram til den skal på EU i august. Grunnen til at jeg velger å selge denne er fordi jeg trenger en annen bruksbil (les: diesel). Har også noen andre prosjekter gåene som tar tid. Er ikke lenge til det ruller en Yamaha R6 ned i gården min. :)

Lager derfor en sluttpost på hva som skal gjøres:

- LaminX sotefilm (lys type) på frontlykter.

- Bestille BMW logoer til felga.

- Sette deksler på felga.

- Koble opp 18 knappers OBC (på vei i posten).

- Lakkere ferdig og montere sideskjørt.

Bilder kommer fortløpende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvem av de du har originalt. Er ikke mye som ligger klart om du bare har hatt klokke. Er to kontakter bakpå den største. Jeg har den som er hakket mindre, og der er det bare en kontakt. Så man må legge opp ledninger til snittforbruk og alt det der. Om man bare har klokke, må man legge opp temp, snittmåling, check control osv. Men det er lett å få tak i kontakter med ledninger på ebay, og finnes mange veiledere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som ligger klart bak der. Må legge opp alt selv. Men det er ikke noe problem, det er masse diy rundt omkring. Nå har bilen min Enlarged Wiring Harness, men jeg finner ingen ubrukte kontakter bak midtkonsollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som ligger klart bak der. Må legge opp alt selv. Men det er ikke noe problem, det er masse diy rundt omkring. Nå har bilen min Enlarged Wiring Harness, men jeg finner ingen ubrukte kontakter bak midtkonsollen.

må en strekke snittmålingene ifra motor, eller ligger det inno speedoen en plass? :)

jeg har digital klokke, temp å dato. regner med der ligger nesten samme som med deg, bortset ifra temp lederne:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd jeg ikke har fått med meg. Blitt noe sinnsykt rå denne bilen din på kort tid, dette må være en noe sjelden farge på e36. Disse trowing stars felgene er jo bare helt konge på e36 må jeg si. Mye tenker du å selge bilen for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :) Fargen er veldig sjelden på E36, det ble ikke så mange laget i denne fargen.

Ting har gått fort, og det har lommeboka merka også. :P

Jeg er usikker på pris. Det er veldig lite rust på den, samt at den er i god stand. Litt småplukk er det, men bilen er jo 20 år. Noen forslag til pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...