Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Nå begynner slutten å nærme seg for denne. Har bestemt meg for å selge den i løpet av sommeren, men den skal nytes fram til den skal på EU i august. Grunnen til at jeg velger å selge denne er fordi jeg trenger en annen bruksbil (les: diesel). Har også noen andre prosjekter gåene som tar tid. Er ikke lenge til det ruller en Yamaha R6 ned i gården min. Lager derfor en sluttpost på hva som skal gjøres: - LaminX sotefilm (lys type) på frontlykter. - Bestille BMW logoer til felga. - Sette deksler på felga. - Koble opp 18 knappers OBC (på vei i posten). - Lakkere ferdig og montere sideskjørt. Bilder kommer fortløpende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Det va synd, heldig nestemann da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Slengte inn 18 knappers OBC i dag. Ikke kobla enda, men løfta interiøret litt. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Ang. Kjørecomputern, ligger alt klart bak det gamle? Gjorde seg det der forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Kommer an på hvem av de du har originalt. Er ikke mye som ligger klart om du bare har hatt klokke. Er to kontakter bakpå den største. Jeg har den som er hakket mindre, og der er det bare en kontakt. Så man må legge opp ledninger til snittforbruk og alt det der. Om man bare har klokke, må man legge opp temp, snittmåling, check control osv. Men det er lett å få tak i kontakter med ledninger på ebay, og finnes mange veiledere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Det er ingenting som ligger klart bak der. Må legge opp alt selv. Men det er ikke noe problem, det er masse diy rundt omkring. Nå har bilen min Enlarged Wiring Harness, men jeg finner ingen ubrukte kontakter bak midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Det er ingenting som ligger klart bak der. Må legge opp alt selv. Men det er ikke noe problem, det er masse diy rundt omkring. Nå har bilen min Enlarged Wiring Harness, men jeg finner ingen ubrukte kontakter bak midtkonsollen. må en strekke snittmålingene ifra motor, eller ligger det inno speedoen en plass? jeg har digital klokke, temp å dato. regner med der ligger nesten samme som med deg, bortset ifra temp lederne:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Alt ligger i speedo. Check kontroll vil ikke fungere, for den er ikke der. Temp, gjennomsnitt, forbruk og klokke er enkelt å koble opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Dette er en tråd jeg ikke har fått med meg. Blitt noe sinnsykt rå denne bilen din på kort tid, dette må være en noe sjelden farge på e36. Disse trowing stars felgene er jo bare helt konge på e36 må jeg si. Mye tenker du å selge bilen for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Takk for det. Fargen er veldig sjelden på E36, det ble ikke så mange laget i denne fargen. Ting har gått fort, og det har lommeboka merka også. Jeg er usikker på pris. Det er veldig lite rust på den, samt at den er i god stand. Litt småplukk er det, men bilen er jo 20 år. Noen forslag til pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 65 000,- hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 vanskelig å sette pris på e36 synes jeg. Ser det som ser ut som pene biler fra 40-110 tusen. Personelig hadde jeg aldri solgt for under 80, men skal heller aldri selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Ja, vanskelig å sette pris på det. Får se hva jeg legger den ut til. Blir ikke før i august tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 ikke for å være negativ, men må da være mange som detter av når det ikke er 6'r i den? 6'er er jo selve symbolet på BMW, og en stor del av det som gjør dem så tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå