Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, Henrik sa det.

De har liksom en liten prisbegrensning i forhold til motor osv også. Men helt klart at hadde denne hatt sekser under panseret kunne man tatt betraktelig mye mer! Er jo desverre alt for få som er i så god stand som det ser ut som denne er.

Forresten! Hvordan gjorde du det med gule linser? Er det to reflektorlinser i hver lykt, eller klint lamin-x rett på reflektoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok Anders. Derfor tror jeg realistisk pris er mellom 40 - 50.

Får nokk en del mer for denne vil jeg tro :) tipper 65 hvis den er pen for rust osv..

Veldig pen farge! hva heter den? er den orginal?

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nokk en del mer for denne vil jeg tro :) tipper 65 hvis den er pen for rust osv..

Thomas

Tror nok 40-50 er realistisk pris...

Men, om du selger den for en slik bil den er og du finner en som vet hva ting er, får du nok 60-65 for den...

Men en 318is er ikke verdt mer enn 50, om man ser slik på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas

Tror nok 40-50 er realistisk pris...

Men, om du selger den for en slik bil den er og du finner en som vet hva ting er, får du nok 60-65 for den...

Men en 318is er ikke verdt mer enn 50, om man ser slik på det...

Jeg personlig ville heller hatt 318is enn 320 for og si det slik.

MYE morsommere bil og kjøre, selvom du ikke har "sekseren".

Jeg fikk hvertfall godt over 50 for min 318is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen heter Granitsilber metallic. Veldig sjelden farge på E36. :)

Det er veldig lite rust på bilen, det er litt overflaterust på den ene hjulbuen, men det er ikke dypt eller synlig. Vet ikke om det hjelper at alle m-delene er plukket fra orginal engelsk 3,2 M3. Så ikke noe kopideler på denne.

Spørs veldig på markedet når jeg selger. Hadde vært supert om jeg hadde fått 60k. Men tenker nærmere 50k er mer realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett over 1år siden :) hvis bilen er i god stand, lite rust etc. så tror jeg ikke 90 er noe problem :)

90 tusen for en 318? må du rulle inn a! gir man 90 tusen for noe noe sånt noe er man helt fjern. riktignok pen og gjennomført, men som eier selv sier så er nok alt fra 40-60 realistisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jo orginale mtech 95-96 318is for rundt 45-50, så rundt 35-40 er realistisk pris.

Må bare åpne øynene litt her, fin bil - men det er ikke så drastiske ting som er gjort for at den er verdt gull og grønne skoger :) (mtech utvendig, coilovers og noen felger....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jo orginale mtech 95-96 318is for rundt 45-50, så rundt 35-40 er realistisk pris.

Må bare åpne øynene litt her, fin bil - men det er ikke så drastiske ting som er gjort for at den er verdt gull og grønne skoger :) (mtech utvendig, coilovers og noen felger....)

Hva vet du om det? Du kan da virkelig ikke vite om jeg har gjort noe mer utover m3 fangere, senk og felger. Det er mange arbeidstimer bak denne bilen. Bilen har blant annet nye bremser rundt hele, nye dempere og fjærer, nye instrumentskiver, har tatt full service (olje, oljefilter, plugger, lambda, dynamo, termostat, foringer i bakstilling, nye topplager, nye lykteglass (fra plastikk til glass), m-girkule, 18 knappers obc, fikset takluke, nye abs sensore osv osv.

Det er bare noe av det jeg har gjort med bilen, og ingenting har blitt gjort halvveis. Bilen er strøken utvendig og bortimot rustfri. Kmstand er utrolig lav til å være 20år gammel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper rundt 40k er en realistisk pris, mtp på alder, km.stand, og standen på bil. Lykke til med salg hvertfall, veldig pen bil du har ;)

Tilstanden kan du vel ikke uttale deg mye om. Skal lete lenge etter en 20 år gammel bil som er så strøken som denne uten at den har blitt lakkert opp i ettertid eller vært pusset på.

EDIT: Uansett, føler jeg har lagt veldig mye penger og tid i denne bilen, så jeg kommer ikke til å la den gå for 40k. Da beholder jeg den likegjerne. 40k er så langt under bruksverdien at det rett og slett ikke er verdt og selge. Da blir den heller sendt til detailing og satt bort i vinter.

Nå skal jeg riktig nok ikke selge denne før den skal på EU-godkjenning i august/sept. Så den skal eventuelt selges med 2 nye år på veien og alt av småplukk skal jeg fikse. Jeg håper det er en bmw interessert kar som kjøper den, og som legger merke til alle oppgraderingene jeg har gjort. Mannen i gata ser vel ikke forskjell på diverse m-tech deler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...