flonoen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Synst det er teit med bur/halvbur om den ikke skal brukes på bane fra tid til annen. Skal den det, så er det bare å kjøre på! Vinge er gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Hvis halvbur skal inn, skal den brukes på bane ved en hver anledning. Vi får se, har ikke bestemt meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Da så! KJØR PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Gt vinge UTEN spacerene kan du ha... hekkvingene med klossene blir litt for "tørkestativ" når den ikke skal brukes på bane der den trenger det... Smak og behag detta!! Jeg synes det ser dritt tøft ut! er også sykt tøft å kjøre bak CarlHaakon å se vingen! Passer veldig bra til bilen hans! Ehm... skal ikke CHs bil brukes på bane da? Eller, den brukes jo allerede på bane... Så jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 GT vingen forbinder jeg enkelt og greit med motorsport, synest derfor det blir feil i sammeheng at du går for lavest mulig bil hvor i mine øyne en clean look gjør bygget langt mere komplett. Bilen er jo vanvittig pen, gt vinge vil jo "røffe" den opp en del, men jeg synest du burde velge en vinge som flyter bedre slik den andre typen levert på M3. På biler med GT vingen liker jeg faktisk litt plass mellom dekk og hjulbue, ellers er det lett for at vingen virker enorm når man ser bilen forifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Det er litt kjedelig å kjøre clean bil til en hver tid, syns det kan være morro å gjøre litt forskjellig med den. GT vingen er pen i seg selv den, men den blir ekstrem med klosser. Jeg vet de fleste mener store vinger skal være på banebiler, men hvorfor gjøre alt etter boka? Morro å prøve litt forskjellig. Hvor mange E36'er ser man med GT vinga + klosser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Det er litt kjedelig å kjøre clean bil til en hver tid, syns det kan være morro å gjøre litt forskjellig med den. GT vingen er pen i seg selv den, men den blir ekstrem med klosser. Jeg vet de fleste mener store vinger skal være på banebiler, men hvorfor gjøre alt etter boka? Morro å prøve litt forskjellig. Hvor mange E36'er ser man med GT vinga + klosser? Mente ikke at det må være en banebil, vinge kan jo selvsagt forbedre looken. Poenget mitt er bare at dersom man har en svært lav bil, vil vingen virka enda større enn den faktisk er. Fra siden og bakifra er jeg svært glad i GT vingen, men når man står fremfor bilen ser den i mine øyne ekstrem ut. Liker personelig svært godt vingen til "Jokke" den synest jeg flyter langt bedre med e36. Er lite biler med hevere ja, men det er det jo en grunn til. Original GT drar hevere, men det er jo noe med sjelen i GT bilene, selve vingen med hevere er jo ikke noe pen i seg selv. men så er vell jeg av den mere konservative typen Har du vurdert rs'er fra england slik noen andre fra bimmers har ordnet seg? Er jo så pass rimelig at throwing felgene bare kan kose seg på hylla og rente seg oppover, for dem mister jo ikke akkurat verdi heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Noen som vet hvor jeg får tak i GT vinga? Ser koed har disse, men prisen er relativt stiv. Kjøpe brukt eventuelt? Det blir nok å kjøpe fra England ja. Håper på å få tak i et sett med 8,5" foran og 10" bak. Med ET rundt 20. Throwing star felgene tror jeg nok blir verdifulle etterhvert, så de skal beholdes. De er jo originale 8" og 9" med polert kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 UUC-vinga da? Den er jo tøff. Vurderer slik selv: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-2Dr-U ... 5d33d32dbc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 UUC vinga er fet den, men kunne tenkt meg noe høyere. Tror det kunne vært morro å prøvd GT vinga med klosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 UUC-vinga da? Den er jo tøff. Vurderer slik selv:http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-2Dr-U ... 5d33d32dbc De selger jo faktisk noe lignende på gsbildeler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Skulle drept for den carbon-flippen til UUC vingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 UUC vingen hadde jeg på gamlebilen! kan anbefale den for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Det er litt kjedelig å kjøre clean bil til en hver tid, syns det kan være morro å gjøre litt forskjellig med den. GT vingen er pen i seg selv den, men den blir ekstrem med klosser. Jeg vet de fleste mener store vinger skal være på banebiler, men hvorfor gjøre alt etter boka? Morro å prøve litt forskjellig. Hvor mange E36'er ser man med GT vinga + klosser? Gøyalt å ta sine egne veier, for så å se folk river seg i håret(av misunnelse? ) haha, Kjør på med GT vinge og halvbur, blir jævlig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hehe, noen som vet hvor jeg får kjøpt GT vinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå