Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Ville heller vurdert ny motor i den prisklassen enn felger. For og si det sånn. Jeg bygde om m3n min fra 318is. Og det er faen meg sure motorer!

M42 er fine motorer spør du meg. Blir nok ikke noe ombygging på denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du skal på noe treff i sommer så får du finne meg så kan du sitte på. Så kan du jo se hva du syns etterpå :)

Hehe, det skal jeg gjøre. Hva med en tråd på bilen din? Virker interessant. :)

Det er ikke det at jeg ikke syns M3 er gromt, jeg digger M3. Kunne tenkt meg en E36 M3 selv. Men da vil jeg kjøpe en original M3. De ombygde er sikkert like gode, men når jeg først skal ha en så gammel bil til denne summen som M3 går for, vil jeg helst legge til litt ekstra for å få en original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller vurdert ny motor i den prisklassen enn felger. For og si det sånn. Jeg bygde om m3n min fra 318is. Og det er faen meg sure motorer!

Hiver meg på samme utsagnet som Thewiz, M3 er jo gromt, men dersom du kjører din tankegang, sitter det nok mange krabater her inne på bimmers som synest 3.0 er like sur. Det spørst helt hva man er vant med. :)

-

Fant du forøvrig ut hvor vannet kom inn? Leste kjapt igjennom siste sidene, men jeg fant ikke noe om du faktisk fikk løst problemet eller ikke. Holder på å tette litt diverse selv, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...