RS-Heggem Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Når du sier at du har våtslipt rusta tolker jeg det som at du har slipt vått. Og jeg har sett folk som har prøvd og selge borresjablonger til M sideskjørt til e36 som har lagt de ut som org skjørter. Sååå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Haha, å selge sjablonger som originalskjørt er king! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Mulig det blir ekte BBS RS til våren. Da blir det noe som 8,5x17 ET 13 foran og 10x17 ET < 20. Vi får se hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Ville heller vurdert ny motor i den prisklassen enn felger. For og si det sånn. Jeg bygde om m3n min fra 318is. Og det er faen meg sure motorer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 ... jeg har sett folk som har prøvd og selge borresjablonger til M sideskjørt til e36 som har lagt de ut som org skjørter. Sååå... what? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Ville heller vurdert ny motor i den prisklassen enn felger. For og si det sånn. Jeg bygde om m3n min fra 318is. Og det er faen meg sure motorer! M42 er fine motorer spør du meg. Blir nok ikke noe ombygging på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Vis du skal på noe treff i sommer så får du finne meg så kan du sitte på. Så kan du jo se hva du syns etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Vis du skal på noe treff i sommer så får du finne meg så kan du sitte på. Så kan du jo se hva du syns etterpå Hehe, det skal jeg gjøre. Hva med en tråd på bilen din? Virker interessant. Det er ikke det at jeg ikke syns M3 er gromt, jeg digger M3. Kunne tenkt meg en E36 M3 selv. Men da vil jeg kjøpe en original M3. De ombygde er sikkert like gode, men når jeg først skal ha en så gammel bil til denne summen som M3 går for, vil jeg helst legge til litt ekstra for å få en original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Ville heller vurdert ny motor i den prisklassen enn felger. For og si det sånn. Jeg bygde om m3n min fra 318is. Og det er faen meg sure motorer! Hiver meg på samme utsagnet som Thewiz, M3 er jo gromt, men dersom du kjører din tankegang, sitter det nok mange krabater her inne på bimmers som synest 3.0 er like sur. Det spørst helt hva man er vant med. - Fant du forøvrig ut hvor vannet kom inn? Leste kjapt igjennom siste sidene, men jeg fant ikke noe om du faktisk fikk løst problemet eller ikke. Holder på å tette litt diverse selv, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Mye motgang for tiden med denne, sliter med å få CO % verdien under 0.5. Trenger tips! viewtopic.php?f=1&t=245271 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Kom på noe jeg så på Wheeler Dealers her om dagen: Her bruker han en maskin som renser motoren og resten av systemet for å få ned CO-verdier. Aner ikke om alle verksted gjør dette men, er kanskje verdt å undersøke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Det skal jeg se litt nærmere på Kny, takk for innspillet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Sea foam er jo populært borti statene.. Men det Kny linket til var jo genialt, skulle kanskje kjørt sånn rens på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå