Thewiz Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Bilen ble vinterlagret for et par mnd siden, men luftet den litt i dag. Var deilig å kjøre BMW igjen etter mange mnd med treeeg w201 diesel. Ble utrolig møkkete, så vasket den godt og satt den tilbake på largring etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Har i en liten stund vurdert å selge denne videre, men jeg er litt usikker på hva jeg få igjen for den. E36 begynner å bli latterlig billig nå, er litt usikker. Hva tror dere jeg kan få for denne? Litt kort info: 217 000 km 1992 modell Coupe med takluke Elektriske vinduer, speil og takluke. EU godkjent nylig før jul. Nytt hjullager h.b , overhalt dynamo, nye slanger til veivhusventilasjon, nylig fått ny olje, plugger, filter og renset luftfilter, ny frontrute. ble byttet bremserør bak og brekkdeler i forbindelse med EU Skal få ny kat i våren. Ellers er det litt rust på noen av hjulbuene, grillramme, bakluke. Litt fargeforskjell på den ene forskjermen og flasser litt klarlakk fra bakstolpene. Motor har en tikking når den er kald, men ikke varm. tipper det er kjedeskinner som er problemet. Ellers er det standard stoff interiør med klokke. Har jo orignale M3 frontfanger og bakfanger (hentet fra M3), m3 girkule, m3 innstegslister, m-tech sidelister, speil og sideskjørt. har også vmaxx sport coilovers. tenkte å selge med eventuelt double spoke reps på sommerdekk. 17" vinterdekk som på bildet over. Noen som har formening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Som du sier så begynner E36 å bli billige, spesielt de som ikke er motorsterke. Jeg er litt usikker, men vil tippe rundt 45-50.000,- mtp. skadene/feilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 +1 Min gikk for 50 lapper Tror nok du hadde fått 45-50k for denne her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 45000,- tror jeg er riktig pris for denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 45000 er nok veldig riktig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Ja, tipper dette blir riktig pris på denne. Blir vel lagt ut for salg til våren / sommeren, men må kjøre den 1 mnd når godværet kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Satt og så gjennom noen sommerbilder av bilen og fant noen som jeg ikke har lagt ut. Siden det laver ned med snø i bøtter og spann tenkte jeg å legge ut noen av sommerbildene. Hadde gule frontlykter i sommer, men dette er nå fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Kul bil og pene bilder Merker jeg savner plankebyen når jeg ser de bildene..på de siste bildene bodde jeg rett borti bakgrunnen der. genial sommerby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Jeg kan vel kanskje oppdatere litt her. Har nylig fått ny katalysator, frontfanger grill ( den andre føyk av på E6 ), taklukepakning og diverse pakninger. Skal montere ny katalysator i morgen og få hentet ut skiltene snart nå. Er så godt som våren her nå, så gleder meg til å ta den ut igjen. Throwing star er solgt, så kanskje jeg skal smelle dekk på Double Spoke II felgene jeg kjøpte tidligere? Har lyst å kjøre OEM style på denne, tror det kan bli bra. Noen som har andre tips til felger? Kan oppdatere med bilder hvis folk ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg er veldig interessert i bilder av bilen hvertfall M3 felger er en sikker vinner, hadde nok vært veldig kledelig på din bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Det er ingen dum idé det wiz Sleng gjerne inn bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Da har jeg fått byttet katalysator på bilen ! Det gikk egentlig ganske så bra, slet litt med boltene fra grenrør -> katalysator, men det gikk med litt varme og kraft. Da er det bare å få den på et verksted for å ta en ny CO % måling. Håper virkelig den går gjennom nå altså Glemte selvfølgelig helt å ta bilder under prosessen, men tok et bilde av felgene jeg tenker å bruke i sommer. Har blitt stoppet så mange ganger forrige sesong og fått mangellapper på felg med for lavt innpress, så skal bli godt å ha noe som er i orden. Det blir satt på dekkene fra throwing star på disse, så det blir 215/40 og 205/40. Blir ikke noe strekk eller "heftige" hjul, men funker. Skal også ta ut hjelpefjærene foran, slik at jeg kan senke den litt mer Det neste som skjer nå er somsagt godkjenning av mangelllapp. Så blir det å bytte taklukepakningen, montere ny frontfangergrill og ta ut hjelpefjærene når det begynner å bli litt varmere i været Felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Ha på en skvett E85 på tanken så sklir den glatt igjennom kontroll av avgasser Kule hjul forresten, org M3 hjul vokser på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Gromme felger! Ikke originale vel, skal vel stå bmw på ene sida da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå