milhouse Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Er det noen som har dette? Jeg har prøvd å lete på nettet og på ETK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Må man ikke ha en CSL/chassinr. for å få kjøpt disse delene? Kanskje derfor ikke delenr. ligger på ETK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg snakket med koed om dette. Men de fikk ikke bestille fra bmw hvis ikke jeg hadde kopi av CSL-vognkort til dem. Delenr er 41-00-7-895-884 Men jeg har lest her inne at når E92 M3 kom så opphørte dette kravet. Kanskje noen er heldigere enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Når dere sier det så har jeg hørt det! Skal klare å komme meg rundt det i så fall. Prisen derimot må sjekkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Det var slik før, men det er ikke noe problem nå lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå