Kekkonen Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 jepp...var den jeg tenkte på. Får ringe svoger og høre om det er hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Gikk seff glipp av treffet da og jeg som var så gira på å reise dit men ble langweekendtur istedet når jeg først hadde noen dager fri fra jobb..Noen som vet hvem som eier den røde e46 M3'n? ....svoger har en sånn, lurer på om det er hans bil bare.. Varen "voksen" mann som kjørte den hvertfall. Imolarød, med helsortinteriør og manuellkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Noen som har specsa på BBS RS felgene som sitter på den hvite M3`en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 E92 m3'n? Det er nautiluz på forumet her, så bare å finne tråden hans det, så står det der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 E92 m3'n? Det er nautiluz på forumet her, så bare å finne tråden hans det, så står det der;) Ikke CH, men RS. Han snakker nok om den sykt breie E30 M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 *2 x 9 x 17" BBS RS med 215/40 - 17" 8cm kant! *2 x 10,5 x 17" BBS RS med 245/35 - 17" 10cm kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Åja:p glemte at den var der, kom etter at jeg dro serru:p med det er gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå