Bmw E36coupe Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Disse bildene er tatt like etter jeg var og hentet bilen. Jeg har prøvd med ei ekstra ''leppe'' på bilen men d varte ikke lenge før den gikk i flere biter gitt Her har jeg nettopp montert nye lykter både grøft lys hovedlys og blinklysene. Har også montert xenon i grøftlysene Kommer flere bilder og mere tekst om planene får bilen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Kjempefin bil da. Velkommen til Bimmer. Hvorfor Xenon i grøftelys?? Kan like godt bruke LED pærer hvis det er farge du vil ha. Personlig ville jeg hatt samme lysfarge i grøftelys som AE din. Tøft regnr da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Gamlebilen min ja Savner den bilen der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Sett på orginale frontlykter igen og sett inn CCFL ae, få på gt-lippe. Ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 tykte personlig den va finere me orginal lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw E36coupe Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Takk Sant det med grøftlysene men siden jeg hadde så mange sett ble d så jeg satte på xenon ;P Hehe, lurer faktisk på om jeg ska sette på orginallyktene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Gjør som han lenger opp sa, sett i org lampene, og sett inn ccfl ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Gjør som han lenger opp sa, sett i org lampene, og sett inn ccfl ringer Uenig. AE som du har er fine de. Trenger ikke nødvendigvis være hvite ringer, men tåke lys bør være det samme farge da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 har det skjedd noe mer med gamle bilen min?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå