matsi Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hva tror folket i sør om å få dratt i gang et lite treff? Det er jo lenge siden sist. Kom med tilbakemeldinger om tid som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har perm denne uka så ila uka passer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Blir dette noe av eller? Må prøve og få til noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 jeg er med på lørdag,Har prøveskilt på banebilen så kunne tatt en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hadde vært veldig artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Må prøve og finne en dag det passer da? Og hvor kan man ha et slikt treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 sørlandsparken i morgen er jo ikke værre en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 sørlandsparken i morgen er jo ikke værre en det ER det ikke overfylt på en lørdag da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 sørlandsparken i morgen er jo ikke værre en det ER det ikke overfylt på en lørdag da ? Neida, fint på travparken, ellers så er jo søndag også en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Søndag må jo være yppelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Søndag er jo det beste ville jeg sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 ja Søndag er en fin treffdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 søndag Kl 1400? er det en fin tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Det er jeg med på søndag 14.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Da får jeg vaske og shine bilen i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå