Aksfred Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Hvorfor selge effektanlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 tøffe bilder av grommbilen. syntes den ser cleanere ut uten lyktefilmen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Hvorfor selge effektanlegget? Vurderer heller 335i look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Nye hjul 18", 8" & 8,5" disse skal da bli langtur felger kanskje.. Uansett greit og ha noen hjul, om jeg får visning. For disse står dimmen i vognkortet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Ja for de som lurer, bilen blir beholdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksfred Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Hvorfor selge effektanlegget? Vurderer heller 335i look Ååja Mulig jeg er litt interessert i eksosen, men må nesten se økonomien litt an etter neste lønning og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Fikk pakke i posten i dag synes det gikk fort, da jeg bestilte 1.mai. Denne ble lakket før den ble sendt også.. Fargen traff veldig bra igrunn og passformen perfekt Gleder meg til å få den på.. Noen som kan anbefale meg lim og hvordan jeg skal få presset den nedpå når limer herder ? (Fant ut at det ikke var performancespoiler jeg ville ha Den jeg egentlig ville ha var competition spoileren men denne får duge uansett, for competition er ikke billig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Blir fett! Du har ikke noen venner med E90 tilfeldigvis? Skulle likt å visst om denne passer til E90 også, eller kun coupe. Synes performance til E90 blir litt for anonym. Den kommer til å gjøre seg flott på bilen din. "løfter" rompa flere hakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Nei, har ingen kompiser med e90 men kikk på ebay å se om du finner no.. Men denne er jo performance look.. Synes ikke den er så anonym Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 var enda tøffere uten folie på lyktene kjøre på med smoke heller.. er jo ikke farlig å prøve ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Blir nok smoked og hvite ringer Vurderer også m3 front, for å løfte frontens utseende litt. Meeeen er litt utsikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Blir nok smoked og hvite ringer Vurderer også m3 front, for å løfte frontens utseende litt. Meeeen er litt utsikker blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Hmmm.. Kan det bli bra med m3?? Eller skal jeg gamble på leppa ? Det som er , er at jeg må Lakke original fronten pga stensprut. Å hvis jeg kjøper m3 front, må jo den lakkes og jeg MÅ ha leppe på den også Blir litt usikker nå liker egentlig ikke den leppa på bilde, meeeen den ser veldig bra ut på bilde under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Fikk pakke i posten i dag synes det gikk fort, da jeg bestilte 1.mai. Denne ble lakket før den ble sendt også.. Fargen traff veldig bra igrunn og passformen perfekt Gleder meg til å få den på.. Noen som kan anbefale meg lim og hvordan jeg skal få presset den nedpå når limer herder ? (Fant ut at det ikke var performancespoiler jeg ville ha Den jeg egentlig ville ha var competition spoileren men denne får duge uansett, for competition er ikke billig ) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Send meg din e-post adresse på PM, så sender jeg deg monteringsanvisningen fra BMW på lim/montering av Performancespoiler. Regner med fremgangsmåten er lik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Flott bil dette her! Blir nok bra med den spoileren uansett vil jeg tro Og som nevnt før her så må jeg si meg enig at det ser bedre ut uten lyktefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå