matsi Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Et kjapt bilde i dag. Skal få tatt flere bedere bilder når senterkoppene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 en liten oppgradering pluss et bilde fra etter vårpoleringen i går:-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Klarte ikke å vente på senter/nav koppene. Måtte ta noen bilder etter jeg fikk shinet den litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Da har jeg vært på posten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Har du bilder med dem på ? Utrolig pen bil !! misunner soltaket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Ja. kan legge ut i morra, sitter med iPhone nå.;-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 her er bilder med bbs navkoppene:) synes det ble veldig bra:) de neste planene for bilen er supersport black evolution coilovers:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 lurer på kanskje noe smalere dekk bak. slik at det blir litt strekk, og at jeg slipper å subbe. tenker litt på 255/30 og 225/35 forran? noen innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Da er coilovers, spacere og gul lykte film bestilt. Tenker også på å gå ned på bredden på felgene, så jeg kan space ut Hva tror folket om 225/35 på 8,5" og 245/30 på 10"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Tenker også på å gå ned på bredden på felgene, så jeg kan space ut Hva tror folket om 225/35 på 8,5" og 245/30 på 10"? Tror det går helt fint! Er en på forumet her som har det, dog på 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Da er coilovers, spacere og gul lykte film bestilt.Tenker også på å gå ned på bredden på felgene, så jeg kan space ut Hva tror folket om 225/35 på 8,5" og 245/30 på 10"? Hvilke coilovers har du bestilt? Blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Supersport black evolution:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Skal handle nye felger, da jeg skal ha alt i vognkortet. Får ikke tüv papirer på de jeg har nå. Men 19" har jeg i vognkortet, så det skal jeg ha Men klarer ikke å bestemme meg for hvilke.. Har sendt mail med prisforespørsel på bbs ch-r. Så hvis det blir for dyrt blir det enten : zito wp111 eller beyern mesh. Skal ha 8,5" forran og 9,5" bak. Bare å komme med andre forslag til hjul;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Så da kommer 20" felger for salg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Min mening er isåfall Zito sine av de to! Et par andre tips også som jeg tror hadde passet: http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _23_122_32 http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _23_122_32 Om du ikke har handlet av han, så trekker han ifra engelsk moms, så du slipper og betale dobbelt opp med moms:-) kjøpte mine Zito der, tror jeg betalte ca 6200 for felgene(litt usikker), pluss 1650kr i norsk moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå