Ole Andreas Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 heisann satt å søkte litt på e30 deler på ebay så kom eg over en chip som de selger der, denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-91-BM ... 3cbb5e5262 noen som har noen erfaringer med den? funker den bra eller e det bare tull helle greien? prøvd å søke litt rundt men finner ingenting om den.
D.Toft Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 http://trimchip.com/test/asp/Tekniske_d ... W+318i+E30
Fekzen Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Det finns ingen som kan utveckla ett chip för så lite pengar. Så med största sannolikhet så vet inte säljaren vad som är gjort i chipet alls. Det kan vara så att chipet är original, men kan också vara ett usa chip där dem har lägre oktanhaltigt bränsle än i Sverige och Norge. Tipset är att köpa ett chip från någon som utvecklar chip, så att dem faktiskt vet vad som gjorts i programmet. Mvh// A.Fekzen
scoot Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Prøvde en slik billigchip engang, det eneste den gjør er typ å fjerne turtallsperra. ELlers merker du ikke forskjell, bortsett fra at tomgangen din garantert er ujavn med chippen.
Ole Andreas Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 ok takker for svar så den eneste den gjør at eg kan dra den på mer omd ja. for eg drar uansett ikkje bilen min så langt at det e nødvendig
bjalle Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Kjøp ikke slikt på ebay,det er bare humbug,så en annen side som annonserte chip til gamle chevrolet og mustang som aldri har hatt chip,hadde også en elbil i listen over biler som ville få lavere bensinforbruk med chip.E39 540 skulle få opptil 60 hk mer he he.
Ole Andreas Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Kjøp ikke slikt på ebay,det er bare humbug,så en annen side som annonserte chip til gamle chevrolet og mustang som aldri har hatt chip,hadde også en elbil i listen over biler som ville få lavere bensinforbruk med chip.E39 540 skulle få opptil 60 hk mer he he. hehe så pass ja:P er det noen som sitter med prisen på en valig chip til e30? sån ca pris, hadde jo vært artig å fått litt mer ytelse
Fekzen Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Ole Andreas> Jo, jag driver med chiptuning i Sverige så har bra koll på priser. Är lite billigare i Sverige än i Norge också. Skickar dig ett PM. Mvh// A.Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå