T. Thøgersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Da kan du selge MP3'n grisebillig til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kan ikke selge Mp3`n, vettu! Jeg skal begraves i den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Bli til matjord ved siden av gasspedalen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Eller meg... Har dere hørt noen tider på andre Bimmere eller? Hvordan går det M3n Raymond? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 M3`n står godt parkert, men den vanlige E30`n satser jeg på at blir klar for neste sesong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Neste år... Det tror jeg blir et bra år! Raymond...Tør du å svare Ærlig på hvilke ambisjoner du har? tider på: Ringen? Skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Neste år håper jeg blir et veldig bra år! Målet for Ringen er under 7:50, men vanskelig å si noe om tid på Rudskogen. Har bare vært der en gang å kjørt, og da med en bil jeg ikke hadde noen erfaring med, samt at jeg ikke hadde kjørt bil på bane på ca. 2 år.. Tiden vil vise! Men må få bilen på bakken før jeg snakker om tider vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jojo, greit å kjøre litt først, men med Ringen har du jo mye erfaring på så den tiden er vel litt moderat... Tror jeg. Hva syns du om nye banen da? Liker at sporet ikke er like opplagt som før. Også syns det er bra det skiller MYE mer på bil og sjåfør nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Med å sikte på sub 7:50 kan du jo mene 6:10... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Tommy Fjeld kjører ganse fort i sin E30M3 med S54 og R-dekk. Han er en av de raskeste i BMWCCN. Da snakker vi gatebil uten bur osv. Han kjørte 1.06 på gammle Rudskogen, husker ikke hva han kjørte på den nye. Tommy kjører 7.55 BTG på ringen med den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jojo, greit å kjøre litt først, men med Ringen har du jo mye erfaring på så den tiden er vel litt moderat... Tror jeg.Hva syns du om nye banen da? Liker at sporet ikke er like opplagt som før. Også syns det er bra det skiller MYE mer på bil og sjåfør nå! Tja, det vil jo tiden vise... Egentlig bare dumt å snakke om tider før bilen er ferdig, men det er jo lov å drømme litt også, og så er det moro å sette seg mål å strekke seg etter. Syntest nye Rudskogen er moro, men den favoriserer mer motorsterke biler. Skal bli spennende å prøve den med E30`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 R Andersen kjørte 1.46 med min bil på Rudskogen. Imponerende alt tatt i betraktning. Rudskogen skiller mye på bil og mindre på sjåfør etter min mening. Sporet sier seg selv med unntak av en sving og til tross for at det nok blir et gromt baneanlegg, så er det blitt en noe kjedelig bane. Våler med nye biten ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Man skal drømme og snakke litt når bilen ikke er klar Er jo det som holder motivasjonen oppe. Jeg har kastet inn håndkle for året. Har så mye å gjøre i vinter. Holder på å demontere om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 e36 323, 9.23 BTG ( 170 hk og normale dekk ) Fredrik Sørlie kjørte 8.53 med samme bil. ( ligger på youtube ) nye skogen har jeg ikke kjørt på tørt enda faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samatron Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 tror Boost a`lot sin bmw har beste bmw tid på nye rudskogen. tror også det kommer til å vær slik etter sommeren 2012. hvilke forrandringer gjøres på bilen i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå