Gå til innhold

Raskeste Bmw rundt Rudskogen? 1:27,835?

Boost a`lot
 Share

Anbefalte innlegg

Neste år håper jeg blir et veldig bra år! 8)

Målet for Ringen er under 7:50, men vanskelig å si noe om tid på Rudskogen. Har bare vært der en gang å kjørt, og da med en bil jeg ikke hadde noen erfaring med, samt at jeg ikke hadde kjørt bil på bane på ca. 2 år.. Tiden vil vise! Men må få bilen på bakken før jeg snakker om tider vel... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, greit å kjøre litt først, men med Ringen har du jo mye erfaring på så den tiden er vel litt moderat... Tror jeg.

Hva syns du om nye banen da?

Liker at sporet ikke er like opplagt som før.

Også syns det er bra det skiller MYE mer på bil og sjåfør nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy Fjeld kjører ganse fort i sin E30M3 med S54 og R-dekk. Han er en av de raskeste i BMWCCN. Da snakker vi gatebil uten bur osv.

Han kjørte 1.06 på gammle Rudskogen, husker ikke hva han kjørte på den nye.

Tommy kjører 7.55 BTG på ringen med den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, greit å kjøre litt først, men med Ringen har du jo mye erfaring på så den tiden er vel litt moderat... Tror jeg.

Hva syns du om nye banen da?

Liker at sporet ikke er like opplagt som før.

Også syns det er bra det skiller MYE mer på bil og sjåfør nå!

Tja, det vil jo tiden vise... :wink: Egentlig bare dumt å snakke om tider før bilen er ferdig, men det er jo lov å drømme litt også, og så er det moro å sette seg mål å strekke seg etter.

Syntest nye Rudskogen er moro, men den favoriserer mer motorsterke biler. Skal bli spennende å prøve den med E30`n! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R Andersen kjørte 1.46 med min bil på Rudskogen. Imponerende alt tatt i betraktning. 8)

Rudskogen skiller mye på bil og mindre på sjåfør etter min mening. Sporet sier seg selv med unntak av en sving og til tross for at det nok blir et gromt baneanlegg, så er det blitt en noe kjedelig bane. Våler med nye biten ftw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...