samatron Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Hva tenker folk her? Blir den Volvomotoriserte "Hybriden" dyttet ned fra tronen som raskeste Bmw rundt Rudskogen i år? Hvem er kandidatene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Hva tenker folk her? Blir den Volvomotoriserte "Hybriden" dyttet ned fra tronen som raskeste Bmw rundt Rudskogen i år? Hvem er kandidatene? Ikke meg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Hive på noen Stcc slicks på den nye felga også dyrke horna i panna!!! Da vanker det ny bestetid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Grattis med knall plassering i dag. Svært lave 1.28 er det rekord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Grattis med knall plassering i dag. Svært lave 1.28 er det rekord? Takker:) Det er ihvertfall rekord for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Takker:) Det er ihvertfall rekord for meg!Moro ☺Hvilket trykk / effekt kjørte du på i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Gratulerer! Så litt ensomt ut til tider for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Gratulerer!Så litt ensomt ut til tider for deg Takk:)Kom bak 2stk tregere biler også kom jeg ikke forbi den ene pga gulflagg. Tror jeg tok litt innpå dem i teten en liten periode ,men så innså jeg at jeg aldri ville å hente dem inn. Så da tok jeg det pent til målgang. Men måtte se 2 ganger på laptimeren når det sto 1.28,11:)) Hadde aldri klart å kjøre fra dem i front ,men kanskje klart å klore meg fast?? Er uansett suuuuper fornøyd med 4.plassen og tia. R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Genialt for tidene, men hadde vært spennende å sett litt mer nærhet til trekløveret fra start. Distanserte jo resten av feltet bra når du bare kom opp på 4. (Edit: innlegget skulle inn mellom TRF og Boost.. som jeg ikke kommer til å glemme navnet på.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Tror jeg tok litt innpå dem i teten en liten periode (...) Hadde aldri klart å kjøre fra dem i front ,men kanskje klart å klore meg fast? Det inntrykket hadde jeg også og det siste der som hadde vært interessant å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Moro ☺ Hvilket trykk / effekt kjørte du på i dag? Jeg kjørte med 550/560whk på det meste ,men bare i førsten av løpet. Tok vekk litt over 100whk siden løpet ble som det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Takk:) Kom bak 2stk tregere biler også kom jeg ikke forbi den ene pga gulflagg. Tror jeg tok litt innpå dem i teten en liten periode ,men så innså jeg at jeg aldri ville å hente dem inn. Så da tok jeg det pent til målgang. Men måtte se 2 ganger på laptimeren når det sto 1.28,11:)) Hadde aldri klart å kjøre fra dem i front ,men kanskje klart å klore meg fast?? Er uansett suuuuper fornøyd med 4.plassen og tia. Så ut som du ble liggende og stange noe som var meget synd, men når du endelig kom forbi så det ut som du sakte men sikkert tok igjen teten ei stund. Hadde håpa å se deg i hælene på de tre i front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Så ut som du ble liggende og stange noe som var meget synd, men når du endelig kom forbi så det ut som du sakte men sikkert tok igjen teten ei stund. Hadde håpa å se deg i hælene på de tre i front Er jo et løp i morra ,men jeg har ikke bestemt om jeg skal kjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå