Gå til innhold

Raskeste Bmw rundt Rudskogen? 1:27,835?

Boost a`lot
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Gratulerer!Så litt ensomt ut til tider for deg :P

Takk:)

Kom bak 2stk tregere biler også kom jeg ikke forbi den ene pga gulflagg. Tror jeg tok litt innpå dem i teten en liten periode ,men så innså jeg at jeg aldri ville å hente dem inn.

Så da tok jeg det pent til målgang. Men måtte se 2 ganger på laptimeren når det sto 1.28,11:)) Hadde aldri klart å kjøre fra dem i front ,men kanskje klart å klore meg fast??

Er uansett suuuuper fornøyd med 4.plassen og tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt for tidene, men hadde vært spennende å sett litt mer nærhet til trekløveret fra start. Distanserte jo resten av feltet bra når du bare kom opp på 4. :)

(Edit: innlegget skulle inn mellom TRF og Boost.. som jeg ikke kommer til å glemme navnet på.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Kom bak 2stk tregere biler også kom jeg ikke forbi den ene pga gulflagg. Tror jeg tok litt innpå dem i teten en liten periode ,men så innså jeg at jeg aldri ville å hente dem inn.

Så da tok jeg det pent til målgang. Men måtte se 2 ganger på laptimeren når det sto 1.28,11:)) Hadde aldri klart å kjøre fra dem i front ,men kanskje klart å klore meg fast??

Er uansett suuuuper fornøyd med 4.plassen og tia.

Så ut som du ble liggende og stange noe som var meget synd, men når du endelig kom forbi så det ut som du sakte men sikkert tok igjen teten ei stund. Hadde håpa å se deg i hælene på de tre i front ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...