aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hei, Jeg har denne lyden når jeg svinger rattet på min nye E60 (2004 mod. 520iA). Noen med idé om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hadde samme på min, vet om flere her inne som har hatt deg og fikk ett tips om og smøre 100% silikon i sprekkene mellom rattet og deksler, smøre skikkelig da forsvant det hos meg. Kan prøve det vertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hmm.. Det høres ikke ut som noe fysisk som gnisser i plast synes jeg.. men er jo verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har vert endel problemer med luft i servosystemet på e60/e61. det fører til at man får en lyd som høres ut som noe som gnikker i forstillinga og det høres og kjennes i rattet.. årsaken etter det jeg har hørt er at oljen som er levert orginalt er for dårlig... Mobil1 har en oljetype som skal kurere problemet og det vet dem som regel om på merkeverksted, så bare kjør inn å få den byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Det er ingen rykking i rattet når jeg svinger.. det er kun den lyden... Og lyden bærer preg av i at den kun høres innvendig. Har ikke sjekka om den høres utvendig ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Den høres kun inni bilen og lyden er nesten umulig å høre hvor den kommer fra,.. Merker ingenting på rattet heller.. Er bare irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hørte på filmklippet nå og det er akkurat det samme på min bil.. Var inne hos strandveien auto og fikk luftet systemet, men det kom tilbake etter ca 1mnd.. så jeg skal få skiftet oljen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Så det ble borte når de luftet servosystemet? Altså så er det kilden til lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Stemmer det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå