henfjel Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hei! Jeg og faren min skal bytte eksosanlegg på bilen, og lurte på om noen vet om et sted i bodø man kan få leie/låne en kveld for litt småmekking? Bør helst være løftebukk der henfjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Jeg vet ikke om noen plass man kan leie, men vet om folk som kan gjør jobben mot betaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 ja, det vet jo jeg og men poenget er liksom å gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hei!Jeg og faren min skal bytte eksosanlegg på bilen, og lurte på om noen vet om et sted i bodø man kan få leie/låne en kveld for litt småmekking? Bør helst være løftebukk der henfjel Finnes ikke noen etablert utleiemekkeplass, så vidt jeg vet. Men, løftebukk for å bytte eksos høres jo litt råflott ut da. Jeg pleier å klare meg med et tørt garasjegulv og en jekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder87 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 man får bare gjøre det ute. eller få noen til å gjøre det. om man ikke har garasje selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå