Odd-M Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 I såfall har Shell økt nå nylig. Alle andre enn Statoil har blandet 5%. Søk så finner dere info på både fordeler og bakdeler. Det har lavere energitetthet, det sliter bl.a. på gummipakninger og slanger, fryser tidligere og dieseldyrene får bedre vekstforhold. Hvor grensa går er vel vanskelig å si. Fabrikantene har jo holdt på 5% som anbefalt max en god stund, men mulig de sier det nå går greit med 7%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Synes ikke drivstoffet er så dyrt jeg, men så kjører jeg dieselbil også da! Prisene for meg har de siste månedene ligget på rundt 11,50 kr litern, også får jeg yttligere 30 øre i avslag fordi jeg er NAF medlem! Gjelder bare å fylle på Søndagen vettu For bensin er nok tilstanden litt verre ja Tar det vel inn igjen vist NAAF får det som dei vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Bruker NAF sitt mastercard.Da får du først 30 øre rabatt når du tanker (statoil/best/1-2-3), også trekker de av 3% på fakturaen. Min lokale Statoil-stasjon har løst dette ved å ligge 30 øre i pris over Uno-X-stasjonen like ved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Du får komme til Hardanger:) Her får vi 1.50,- i rabatt per liter ut året på YX. Da er det de som har lavest pris i området også, før rabatten. Mener det er samme rabatt på bensin og diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Her er hva du kan spare på noen av de forskjellige kortene... sånn som meg og min bedre halvdel kjører, så sparer vi mest med 365 kortet. http://bensinkort.no/?gclid=CJaqroan4asCFYrs7QodF097TA (så nå at den er linket på førstesiden og) På Esso får vi 30 øre + 3.65%, og på Shell får vi 3.65% + 30 øre på Trumf kortet (som vi stapper inn først). De 30 øre avslag på Esso får vi uansett om vi har oversteget de 2000kr i året eller ei, så det er god deal det da. To biler, med gjennomsnitts forbruk på rundt 1ltr/mil, og med pumpepris på gjennomsnitt 13.8kr/ltr (jeg kjører 98, hun 95) og 30 000km i året samlet, så sparer vi over 2000,- i året (Med å fylle på Esso, eller på Shell med Trumfkort i tillegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå