Gå til innhold

Tilkoble CD-vekselkabel.

Anbefalte innlegg

Bil: 97mod e39 med orginal DSP Radio.

Mål: montert anlegg, skal ha ipod mulighet.

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1573833

Se bildet lenger ned. jeg har Dice Dsp module og Grom audio

Manual: http://gromaudio.com/docs/bmw_dsp_kit_manual.pdf

Har nå mottat cd vekselkabelen, har ingen cd veksler. Hvor kan jeg koble på denne, tror ikke det er tilkoblingsmulighet bak på radio. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt bildet. men mulig jeg ikke har dsp...?

jeg kjøpte dsp kittet, for i beskrivelsen så står det at min modell innebærer dsp system. men i bilen så finner jeg ingenting til venstre i bagasjen, annet enn de ledningene som vist på bildet.

finnes det noen metoder for å avdekke om jeg har dsp eller ikke? begynner å bli lei dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke dsp-forsterker så har du ikke dsp. Forsterkeren skal stå venstre bake. Da sier det seg vel egentlig selv at du ikke trenger dsp-modulen fra Dice :wink: Det du trenger er en original bmw cd-veksler kabel for cd-vekslere laget etter -99 som du må plugge i radioen din, for så å plugge i grom-kabelsettet. Da mangler du kun tilkobling for 12v, 0v og I-bus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette litt her. Du har kassettspiller bak luka di. Og spilleren heter Reverse. Du har ingenting i bagasjerommet.

Ergo. Selg skiten du har kjøpt deg. Du har absolutt ingen muligheter til å kople på noenting. Ikke en original CD-veksler en gang.

Ser du på bildet du la ut så ser du et display liggende nede på bildet. Dette er et Pioneer display som hører til en CD-veksler som er universal som er tilkoplet antennen på radioen. Dette er den eneste måten å kople til noe. Altså en FM-modulator... Sorry Mac...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette litt her. Du har kassettspiller bak luka di. Og spilleren heter Reverse. Du har ingenting i bagasjerommet.

Ergo. Selg skiten du har kjøpt deg. Du har absolutt ingen muligheter til å kople på noenting. Ikke en original CD-veksler en gang.

Ser du på bildet du la ut så ser du et display liggende nede på bildet. Dette er et Pioneer display som hører til en CD-veksler som er universal som er tilkoplet antennen på radioen. Dette er den eneste måten å kople til noe. Altså en FM-modulator... Sorry Mac...

Ok. Les ovennevnte, pus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...