nitroo_ Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Bil: 97mod e39 med orginal DSP Radio. Mål: montert anlegg, skal ha ipod mulighet. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1573833 Se bildet lenger ned. jeg har Dice Dsp module og Grom audio Manual: http://gromaudio.com/docs/bmw_dsp_kit_manual.pdf Har nå mottat cd vekselkabelen, har ingen cd veksler. Hvor kan jeg koble på denne, tror ikke det er tilkoblingsmulighet bak på radio. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 ingen vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Bilde av baksiden av radioen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 har ikke det desverre! Er ikke hjemme. må derfor vite om det går ann å koble denne kabelen på noen steder. Må fikse dette når jeg kommer hjem,så greit å vite om jeg må kjøpe inn noe annet: ) radion min er identisk med denne: http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -49237.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Bilde av baksiden av radioen din? skjønner helt ikke hvordan jeg skal koble coax kabel: eller hvilken brun ledning jeg skal kutte. ellersom jeg ikke har de ledningene bak i min bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvor er dsp forsterkeren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Skal prøve å få tatt bildet. men mulig jeg ikke har dsp...? jeg kjøpte dsp kittet, for i beskrivelsen så står det at min modell innebærer dsp system. men i bilen så finner jeg ingenting til venstre i bagasjen, annet enn de ledningene som vist på bildet. finnes det noen metoder for å avdekke om jeg har dsp eller ikke? begynner å bli lei dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Har du ikke dsp-forsterker så har du ikke dsp. Forsterkeren skal stå venstre bake. Da sier det seg vel egentlig selv at du ikke trenger dsp-modulen fra Dice Det du trenger er en original bmw cd-veksler kabel for cd-vekslere laget etter -99 som du må plugge i radioen din, for så å plugge i grom-kabelsettet. Da mangler du kun tilkobling for 12v, 0v og I-bus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 La meg gjette litt her. Du har kassettspiller bak luka di. Og spilleren heter Reverse. Du har ingenting i bagasjerommet. Ergo. Selg skiten du har kjøpt deg. Du har absolutt ingen muligheter til å kople på noenting. Ikke en original CD-veksler en gang. Ser du på bildet du la ut så ser du et display liggende nede på bildet. Dette er et Pioneer display som hører til en CD-veksler som er universal som er tilkoplet antennen på radioen. Dette er den eneste måten å kople til noe. Altså en FM-modulator... Sorry Mac... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ok da glemmer jeg dsp kittet fra Dice. hva med Grom audion jeg har, får jeg koblet på den med cd veksel kabelen jeg mottok for en uke siden? Denne har jeg; http://www.gromaudio.com/store/usb_adap ... rface.html BMW 5 series 98-03. jeg har 97. må vel gå ann å spille musikk fra ipod med det utstyret jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvis du kan gi oss mere informasjon om spilleren din, gjerne med bilder (av bakside) så kansje vi kan gi deg bedre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Som jeg skrev tidligere når du etterspurte bildet av bakside av spilleren, så er jeg ikke hjemme. skal ikke hjem til bilen før om to uker. men spilleren ser identisk ut med denne: http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -49237.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 La meg gjette litt her. Du har kassettspiller bak luka di. Nitro: Har du kassett eller cd?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitroo_ Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Oi, beklager overså det spørsmålet! Jeg har kasettspiller bak luka ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 La meg gjette litt her. Du har kassettspiller bak luka di. Og spilleren heter Reverse. Du har ingenting i bagasjerommet.Ergo. Selg skiten du har kjøpt deg. Du har absolutt ingen muligheter til å kople på noenting. Ikke en original CD-veksler en gang. Ser du på bildet du la ut så ser du et display liggende nede på bildet. Dette er et Pioneer display som hører til en CD-veksler som er universal som er tilkoplet antennen på radioen. Dette er den eneste måten å kople til noe. Altså en FM-modulator... Sorry Mac... Ok. Les ovennevnte, pus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå