Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilde av baksiden av radioen din?

skjønner helt ikke hvordan jeg skal koble coax kabel:

eller hvilken brun ledning jeg skal kutte. ellersom jeg ikke har de ledningene bak i min bil:

mnxspdkq3x253ccc4r1f.jpg

Skrevet

Skal prøve å få tatt bildet. men mulig jeg ikke har dsp...?

jeg kjøpte dsp kittet, for i beskrivelsen så står det at min modell innebærer dsp system. men i bilen så finner jeg ingenting til venstre i bagasjen, annet enn de ledningene som vist på bildet.

finnes det noen metoder for å avdekke om jeg har dsp eller ikke? begynner å bli lei dette

Skrevet

Har du ikke dsp-forsterker så har du ikke dsp. Forsterkeren skal stå venstre bake. Da sier det seg vel egentlig selv at du ikke trenger dsp-modulen fra Dice :wink: Det du trenger er en original bmw cd-veksler kabel for cd-vekslere laget etter -99 som du må plugge i radioen din, for så å plugge i grom-kabelsettet. Da mangler du kun tilkobling for 12v, 0v og I-bus.

Skrevet

La meg gjette litt her. Du har kassettspiller bak luka di. Og spilleren heter Reverse. Du har ingenting i bagasjerommet.

Ergo. Selg skiten du har kjøpt deg. Du har absolutt ingen muligheter til å kople på noenting. Ikke en original CD-veksler en gang.

Ser du på bildet du la ut så ser du et display liggende nede på bildet. Dette er et Pioneer display som hører til en CD-veksler som er universal som er tilkoplet antennen på radioen. Dette er den eneste måten å kople til noe. Altså en FM-modulator... Sorry Mac...

Skrevet
La meg gjette litt her. Du har kassettspiller bak luka di. Og spilleren heter Reverse. Du har ingenting i bagasjerommet.

Ergo. Selg skiten du har kjøpt deg. Du har absolutt ingen muligheter til å kople på noenting. Ikke en original CD-veksler en gang.

Ser du på bildet du la ut så ser du et display liggende nede på bildet. Dette er et Pioneer display som hører til en CD-veksler som er universal som er tilkoplet antennen på radioen. Dette er den eneste måten å kople til noe. Altså en FM-modulator... Sorry Mac...

Ok. Les ovennevnte, pus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...