Netlandet Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Hei. Selger noen originale BMW Style 42 (Like som Rondell D58) felger som stammer fra en E39. Dette er utgaven uten fake ''skruer''. Disse er 17 tommer store og 8,5 tommer breie. Alle 4 felgene selges uten dekk og er såndblåste/helt frie for lakk. Disse er bare å levere til pulverlakk og resultatet vil bli strøkent Noe kantkjørte, men dette er ikke noe problem å slipe vekk da skrapene ikke er spesielt dype. Et kjent triks er å sette de på bilen, jekke den opp og la den gå på tomgang i 5. gir. Da er det bare å gå over med slipepapir og kantene blir som nye. Senterkopper følger ikke med, men det er vanlig BMW dim (56mm) på hullene. Bilder: Felgene ligger i Askim, Østfold (Ca 5 mil fra Oslo) og jeg foretrekker at de blir hentet. Kan være behjelpelig med frakt innen rimelige avstander (10-15mil). Kontakt meg enten her, via PM eller på telefon (97077741). 2000/ bud. Mvh Thomas
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Er de runde evt. om det er noen større skader enn kantskrap?
Netlandet Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Felgene er runde og fine Ingen andre skader heller!
Netlandet Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 De skal passe med senterringer (72,6 --> 74,1) om jeg ikke tar feil Mulig du trenger spacer, men jeg tviler. Kanskje noen andre med erfaring kan svare på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå