RenZor Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ny pris! 65 000 uten stereo,- 70 000 med stereo. Bilen må bort før snøen kommer for fullt. Da må jeg dessverre selge godbilen til fordel for nyere bil. Har du lyst på en grombil med masse krefter og god kjørekomfort er dette bilen for deg. Bilen er en original 540 som er godt vedlikeholdt. Ifølge forrige eier er jeg eier nr 3. Han som hadde bilen først brukte den som varebil i mange år da han dro landet rundt og leverte varmepumper med den. Derav kilometerstand på 337 000KM uten av bilen bærer preg av det. Bakseter ble satt inn og godkjent i 2009. Bilen er i daglig bruk og har vært utrolig solid og utgiftsfri. Det nevneværdige jeg har gjort det siste året har vært bytte av startmotor og batteri. Bolter til oljepumpen ble kontrollert og festet med locktite 11/2010. Strammet samtidig drivkjedet og byttet ut bunnpakningen. Av feil er det defekt sentrallås og takluke. Begge feil oppstod i vinter så jeg mistenker at det kan være en felles feil. Lys i dashbord flimrer også av og til. Mistenker at dette er bryteren for blinklys som er slitt. Sommerdekkene ble kjøpt nye i juni. 235/40/80 foran og 265/35/18 bak. Originale rondell 0058 felger. Både dekk,felg og senkesett er godkjent i vognkort. Vinterdekkene bør skiftes. Det er Blizzak piggfritt på originale BMW 850 16" felger. Felgene er produsert på fundofabrikken i norge og kostet 4000,- pr stk i sin tid. Eugodkjent uten feil i april. Neste eukontroll 2013. Stereo ble kjøpt inn på impuls og følger i utgangspunktet bilen men kan også selges uten. Spiller: JVC DVD spiller Forsterker: dynaBel BF7501 (2500W RMS i 1ohm) Sub: 2 x Pioneer (3000W max, dobbeltspoler med 4ohm per spole) Kabling: 50kvadrat strøm/jording med 150A sikring. Skal oppdatere annonsen etter hvert som jeg får bedre tid. Send meg pm, epost; renojoessund@gmail.com eller ring med på 97023248 om du er interessert. Legger ved noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 jeg liker egentlig ikke touring men denne bilen var sykt fin!! lykke til med salget av en drit tøff e34T:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Denne var flott! Oxfordgrønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Takker så mye for det folkens! Det er en bil jeg selv også liker veldig godt! Dessverre rekker ikke pengeboka til alt man har lyst på! Det er Oxfordgreen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 er vell det her man kan kalle drømmebilen min .. er så mye riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hehe, ja det er bare å kjøpe Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ser denne er til salgs på autodb igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå