///MPower Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 var på innflyttingspartey så kunne ikke komme desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hehe.. Vi kan jo prøve igjen en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ser nå at dette var lørdag. Det er kanskje ikke den gunstigste dagen. Selv var jeg kommet langt nede i øl nr 4 på dette tidspunktet. Søndag er nok en bedre dag for denne typen treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hehe den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jeg var der til 22:30. Ingen andre som kom hehe, lite kjekt! hadde som ChristerM sier stilt opp om jeg bare hadde sett det før nå reiser på jobb onsdag, men skal prøve å følge litt bedre med og prøve å stille opp om jeg er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå