Halvor_nor Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 dette er nesten litt flaut, men kan noen forklare hva som er facelift på en e36??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 1996 andre nyrer framskjermer bedre isolasjon i bilen annet dashbord med dobbel airbag, eller det kom vel så tidlig som 1994 facelift bilene har M52 motor det jeg kom på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Interiørkvaliteten ble i tillegg til det Dirty skriver ytterligere strammet opp. Bedre tilpasning av plastikkdetaljer... en vesentlig bedre opplevd kvalitet på interiøret. Elektronisk startsperre ble standard på alle modeller. Touring med flere motoralternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg er enig med det dere skriver, og det er akkurat det samme jeg har tenkt/forstått... MEN, jeg hadde engang en 93 modell 320i coupe original m-tech, og den var airbag på begge sider. Eller det nye dashbordet som kom i 1995... Hvorfor det? En kompis hadde en 94 modell 318 sedan som hadde det gamle dashbordet... Var det valgfritt om man tok airbag på begge sider i 1993? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå