rasstut Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Det er de, men fra en opphugger med 3mnd, garanti er dem ikke så dyre, bare vannskelige og finne.Byr deg 1400inkl frakt. Sjeldent høggere selger motordeler da de stort sett selger KUN komplette motorer Veiva vokser jo ikke på trær her inne heller . Men man finner sikkert en veiv om man har tia til å vente lenge nok ! Holder du av motoren ? Er meget interessert i den og kan garantere deg at jeg kjøper den . Kan gi deg 1000 i håndpenger ( pluss summen du eventuelt ønsker å ha for å holde den av til dennen datoen) om du holder den av til meg til den 10.12 - 2011 Send meg gjerne en SMS eller ring på ; TLF 926 57 915. eller PM ! Hvor hen i landet holder du til ? Mvh Joakim Engh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 har du eksosen liggende? evnt pris? send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Er det 140A dynamo til denne?...ska du selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Har du bunnpanne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Anngående eksos, har jeg bare manifolden. Dynamoen har jeg ikke. Anngående bunn pannen, foretrekker jeg å selge motoren komplett, du kan få den relativt billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Har du stempler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Ja. De står i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hvor mye skal du ha for stempler + råder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hva har du igjen av denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Tja, stempler + råder... Ser Koed tar 540 kr for bare stempler, så hva med 2000? Eneste jeg har tatt av motoren er veivaksel sensor og kamaksel sensor. Toppen er selvf. sprukket. Dynamo,ac. comp, starter og slikt ble brukt videre i bil etter motorbytte. Jeg har ny toppakning og nye strekkbolter som kan selges også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Da er denne motoren solgt;) Nytt prosjekt på gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Yup. Solgt til Stian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå