paukri Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 finn : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33729382 Har en bmw 540ia som jeg har lagt ned masse tid og penger på som jeg nå vil prøve å selge. Bilen er Eu - Godkjent til April 2014. Årsavgift for 2012 er betalt. kan ta innbytte i billigere eller dyrere bmw. Men jeg kan maks gi 130000 immellom på dyrere bil. Ting som er gjort med bilen: bytta bakluke og hel lakkert bilen. Bytta toppakning/vannpumpe og alle reimene ny radiator bytta store deler av for og bakstilling bytta gammel mkI / 4:3 navi til mkIV og 16:9 navi. Montert Dice system for Ipod tilkobling med styring på stereoanlegg handla inn 19" gs silvertrack felger med 235 forand og 265 bak. nylig bytta bremser foran skifta olje på girkasse/motor/diff (castrol 0w40 edge) bytta 3 abs sensorer. ettermontert xenon lys i kjørelyset nytt batteri for 1 års tid siden full m-optikk, speil/fangere montert supersprint effekt anlegg fra katalysatorene og bak ny ute temperatur føler bytta motstand til varme apperat vifta kalibrert gjennomsnitt forbruk i kjøre komputer pixelfeil i instrument fikset. bytta mikrofonen til telefonen til en nyere og bedre. pluss mer også som jeg ikke kommer på akkurat nå. bilen er gått 240000, men er fast og fin og kjøre er KW v2 coilovers på bilen. utstyr ( stort sett det meste som var tilgjenglig i 1996) 16:9 navi el solgardin i bakvindu multifunksjons ratt 4x el ruter og el soltak/speil klima fjernstyrt sentral lås el komfort skinn med minne el justering av ratt grått skinn steptronic varme seter foran Ryggesensor Regnsensor Hifi stereo 4 x airbag +++ Bilen ellers er en nytelse å kjøre, er veldig glad i den, men selger nå til fordel for diesel Bmw. pris 145000 / bud mottas og vurderes. telefon nr 97022322 epost: prberli@hotmail.com
paukri Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 ny pris for bimmers brukere... 160 000 eller kom med bud...
paukri Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 ny pris... 155... må da være noen der ute som vil ha denne meget pene å deilige bilen....
lagunilla Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 150 000? Kan prøve å hente den til uka? Tar du innbytte?
paukri Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 du får den for 150 ja... kommer an på hva og mellomlegg, men helst rent salg. trenger en diesel bil og helst stv... har forresten akkurat hatt den til eu godkjenning, og fikk 2 feil, ett bremserør og stabstag foran, så disse vil bli byttet veldig snart. så da er bilen eu godkjent i 2 år og 3 måneder...
paukri Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 jeg bor i Arendal, med andre ord ca litt over 3 timers kjøring...
paukri Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Vinter pris kun for Bimmers brukere 145000 pluss reg!!
Ellingsen B. Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Er det kun radiokanalene som er problemet på bilen? Ellers er den bra? Noe som helst av rust i dører/panser/luke/kanaler? Pixelfeil?
paukri Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 radiokanalene får jeg muligens fiksa snart... plukka alt av antenne forsterkere og liknende fra en dele bil nylig, så håper det gjør susen, ellers så er det jo comfort skinn stoler på bilen, og den "knekker" jo i ryggen, på den ene siden på fører siden virker ikke denne, men jeg vet hva problemet er og skal vist være en enkel sak og fikse, har bare ikke hatt tid enda... ellers så er det vel ikke noe særlig tror jeg... akkurat eu godkjent, så den er godkjent til april 2014. Bilen ble hel lakkert for ett og ett halvt år siden så det er ikke noe rust nei. Bytta den gangen bakluka. Tror ikke det skal være så mye mer da... men ta en telefon til meg om du er interresert så skal jeg fortelle alt jeg vet og har gjort med og om bilen.. 97022322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå