Tynes944 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Da var sperrediffen montert, fungerer utmerket Bilder av det kommer muligens senere
Tynes944 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Får igjen panseret imorra eller på fredag, så på tirsdag i neste uke skal jeg ha med bilen på skolen å få justert ventilene Fant en flott DIY her på forumet så tenkte jeg skulle følge den
Tynes944 Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Har fått på panseret nå, ble jævla bra Driver å sikler litt på m50b25 eller m20b25, hellakkering i orginalfargen å GS hypertrack 17" felger nå.. Har igrunn nesten bestemt meg for at den skal hellakkerest iløpet av 2012,regner med jeg begynner å pusse den ned rundt August/September. Har fått en ganske grei pris hos lakkerer
Tynes944 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Ble handla nye sommerfelger idag! Å har fått justert ventilene idag Så nå er det bare å begynne å spare til hellakkering, målet er å få gjort det før November, da jeg får lappen i November. Men er nok mer realistisk med Januar - Februar. Bilder av felgene på bil kommer imorra, ble 17"gs (T815??) med federal rs595 215/45r17 dekk
Tynes944 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Skulle montere felgene idag, men har INGEN bolter som passer. Er sikker på at jeg har ringt til halve Sykkylven, er ingen som har. Så til slutt ble det bestilt bolter fra GS, kommer på Torsdag/Fredag. Bilder kommer da
E28 Power Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Blir bra dette, du har ikke vurdert orginale lykter eller startech? og fjerne det klisteret i bakvinduet? blir litt mer clean da kanskje,bare et spørsmål
Tynes944 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Har hatt orginale lykter, men syns den er finere med mørke lykter. Å klisteret blir inntil videre Men takker for innspill, skal ta det til meg Bilder av bilen med nye felger: Har bestemt nå at det blir hellakkering til vinteren / på nyåret. Har avtalt pris med lakkerer, å har fått plass å stå å holde på. Så begynner vel å pusse den ned rundt Oktober-November eller noe sånt, så skal bagasjeluke å venstre framskjerm byttes. Skal på med orginal skjerm
Tynes944 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Skal bestille nytt ratt nå den 10. http://www.ebay.com/itm/JDM-DRIFTING-SU ... 303wt_1270 Vet det er mange som ikke har sansen for sånne ratt, men jeg liker det å det er jo det som gjelder
Hawkon88 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Ser bra ut dette:) men jeg ville satt inn en eller to vinkler eller firkantrør for forsterkning der du kappet ut reservehjulsbrønnen, da den er en del av stivheten i bilen. Se hvordan rayman gjorde det tidlig i prosjekttråden sin. Du må bytte til hvite blinklys også da, har utrolig mye å si. Jeg ville også satt på tårnstag framme da du nå har endret bilen til å bli mer understyrt.. (ikke at en e30 har vondt av det..)
Tynes944 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Det trengs ikke, har snakket med flere "e30-spesialister", er såpass stiv den plata jeg har satt i, så den støtter nok. Hvite blinklys står på ønskelista, men er langt ifra første pri. for tiden Tårnstag framme står på 1. side at er en del av planen så det kommer Hellakkering nå først
Tynes944 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Monterte nye rattet idag, meget fornøyd Skulle egentlig bestille det den 10., men en kompis av meg hadde et splitter nytt identisk ratt, så jeg kjøpte det av han istedet bilde kommer
Tynes944 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Justering av ventiler, 0,25 i klaring på eksos å innsug på kald motor.
Tynes944 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Liten update IGJEN, hehe Tatt rust der batteriet sto før. Glemte å ta bilde etter det var nedslipt/før grunning, menmen. Også mangler jeg 2 hjulbolter!! Er det noen som har noen liggende??
thorbis Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 merkelig måte og justere vippearmper på... pleier og ha søkeblad på kammen men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå