Gå til innhold

Stian's e30 320 Turbo prosjekt, laga ny tråd! Link side 15.

Anbefalte innlegg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe :) Må ærlig inrømme at jeg aldri har sett det har blitt gjort på andre måten :P Menmen begge funker vel :)

Jeg ble vertfall fornøyd når den slutta å tikke så jævlig :)

Skrevet

Skal sote rutene på bilen iløpet av påska :) Skal ta ut bakruta å siderutene bak imorra, så får jeg se når jeg får tid til å sote. Bilder kommer fortløpende :)

Skrevet

Tok noen bilder av bilen idag, og noen bilder av sotinga.

Brukte en utvatna Jif Universal flaske:

IMAG0089.jpg

IMAG0090.jpg

Filmen jeg brukte:

IMAG0094.jpg

IMAG0095.jpg

Ferdig:

IMAG0091.jpg

Montert på bil:

IMAG0092.jpg

Bilde av diffen:

IMAG0101.jpg

Å til slutt bilder av bilen:

IMAG0100.jpg

IMAG0096.jpg

IMAG0097.jpg

IMAG0098.jpg

Monterte også dobbel bakpotte i rustfritt stål fra en e46 idag(Effektanlegg av et slag), så tok å sveisa nytt feste å sveisa om litt på det, får se om jeg får tatt noen bilder av det senere. :)

Skrevet

Skal ha meg en liten økt på fjørene bak i helgen, ser så jævlig ut så føler jeg burde gjøre noe med det. Bilen er jo som sagt tidligere gokjent senka 60-40 for noen måneder siden, men jeg syns den var for høy bak så fikk taki noen brukte 50 fjører. Men de ser helt jævlig ut, så skal få sandblåst å lakkert de iløpet av helgen. Bilder kommer :)

Skrevet

Nå er alle hjulboltene på plass, også har jeg kjøpt schmiedmann grenrør, får det mest sannsynlig imorra :)

Men må si jeg synest det er dårlig at de 7 siste innleggene er mine!!!!! Tar med glede imot både god og dårlig kritikk. Nå er det også montert baklykter som ikke er sotet, da jeg syns det ble for mørkt etter jeg sota rutene.

Bilde av grenrøret:

image_66190_big.jpg

Bilde av bilen med orginale baklykter å ny bakpotte:

IMAG0135.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...