Gå til innhold

Stian's e30 320 Turbo prosjekt, laga ny tråd! Link side 15.

Anbefalte innlegg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lest heile tråden din no, ser bra ut! Stå på videre, skal følge med her eg, då eg skal til på ein e30 sjølv snart :-)

Mvh

Skrevet

Skulle lage til eksosen idag, men rakk kun å rive ned det gamle. Så regner med jeg begynner på eksosen imorgen.

Fikk ihvertfall demontert grenrøret som sto på, å montert turbogrenrøret å flytta kjølevesketanken.

542885_3600483364486_1045617624_3189914_511176233_n.jpg

Planen var å bestille turbo i begynnelsen av Juni, men er et hjullager som begynner å gå å et styreledd som er Veldig defekt, så må nesten prioritere det først. Men får se hva som skjer :)

Skrevet

Var på GS treff i bud idag, så tok like gjerne å kjøpte meg powerflex i stabstaget fremme i samme slengen. Kjøpte også en "3-serie" nøkkelring å en M kortholder. Må si det var meget mye pent å se der!! :)

Nå er også eksosen på bilen ferdig, så legger med et par nye bilder.

IMAG0203.jpg

394307_3605692214704_1045617624_3193264_1688437815_n.jpg

Skrevet

hvordan gjorde du det når du flytta kjølevesketanken din ? slanger fra biltema eller passa di orginale? :)

ellers bra arbeid !:)

Skrevet

Bøyde til et nytt feste der batteriet står orginalt. Også fikk jeg tak i 1 meter med slange på verkstedet på Statoil som jeg skøyta med. La da et stålrør som akkurat passa inni på hver side å festa med slangeklemmer :)

Takk for det :)

Skrevet

Var på Gatebil i helga, var sykt rått! Var vanvittig mye e30'r der i år! Kjøpte meg oljefordeler på Realcar standen, så har jeg fått boost controlleren. Intercoolern skulle jeg ha fått for en uke siden, så den kommer vel straks. Fikk meg også et luftfilter med en kompis så nå begynner det å nærme seg. Det jeg kommer på i farta at jeg mangler nå er turbo, downpipe, dumpventil, 535 dyser, 535LMM å bensintrykksregulator. Her er noen bilder:

Montert turbotrykksmåler:

IMAG0252.jpg

Boost controller å oljefordeler:

IMAG0253.jpg

Luftfilter:

IMAG0254.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...