Tynes944 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Sendte mail til Satans vegvesen idag om å få godkjent turbo på bilen, skal bli spennende å se hva jeg får til svar
mcnugget Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Blir spennende å sjå om du får godkjenning til å bygge turbo er visst litt varierende svar rundt om..
Steven Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Sendte mail til Satans vegvesen idag om å få godkjent turbo på bilen, skal bli spennende å se hva jeg får til svar Mail? Trodde du måtte sende skriftelig via post/personlig levering jeg, hvertfall det jeg har gjort begge gangene jeg har søkt.
Tynes944 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Jeg fikk beskjed om å sende mail. Så om jeg ikke får svar innen en uke, så lager jeg til en søknad som jeg drar å leverer personlig. Går skole i byen så er ikke lange stykket til vegvesenet
Tynes944 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Blir spennende å sjå om du får godkjenning til å bygge turbo er visst litt varierende svar rundt om.. Har hørt at det er mange forskjellige svar rundt om ja. Om de skal lage mye styr gidder jeg ikkje å godkjenne. Men om jeg bare trenger 51mm fjørbein, skivebrems bak å benkepapirer på under 172hk så blir det nok godkjenning
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 bilde av grenrør [ Bilde ] Fantastisk hvor flott det ble med "nice treatment" !! Skulle ikke trodd det var samme grenrøret...
Tynes944 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Venter fortsatt på intercooler med rør, slanger å klemmer. Skulle ha fått det for 2 uker siden, ligger vel i tollen eller noe sånt. Var ute på en liten "langtur" med bilen idag, å det skal jo testes at alt er som det skal være
Tynes944 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Laga ny tråd da denne har blitt alt for rotete syns jeg. viewtopic.php?f=11&t=229146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå