Gå til innhold

Stian's e30 320 Turbo prosjekt, laga ny tråd! Link side 15.

Tynes944
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er ikke noe og ta bilde av, er endel karosseriarbeid som virkelig burde bli gjort. :P

Men bilder av nye og gamle diffen kommer ikveld, kommer også med bilder når det skal monteres powerflex, senkesett o.s.v :)

Jo, bare å ta bilder av den! :) Grunnen til det er at man kan se før og etter bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glemte bilder igår, skal prøve og få tatt bilder iløpet av 2-3 dager. Fikk ihvertfall på diffen igår, kjøpte baklokk med tuttifrutti på forumet, så da ble det sperre.

Bestilte også powerflex foring til diffen fra rude racing igår, og venter på delene jeg har bestilt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kjøpte meg nettopp cerwin vega cls-215 å cerwin vega A2,6kw forsterker nå, så da blir noen av delene jeg hadde tenkt og bestille litt utsatt. Men det kommer :)

Fikk et meget godt tilbud som jeg ikke kunne takke nei til så.

Men fikk på superflex foringa på diffen igår, Og får greenstuffklossene fremme imorgen, og forhåpentligvis powerflex foringer til bærearmene fremme imorgen.

Bilen skal på EU i November, så begynner og haste med og få ordna tingene som står igjen nå.

Men det begynner og bli, bilder kommer etterhvert som det skjer noe! :)

Bilder av gammel/Ny foring:

diffforing.jpg

Ny foring på plass:

diffforing2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Supersport senkesettet ligger endelig på posten nå, skal legge ut bilde av høyda på bilen når det kommer.

Det neste som skal handlest til bilen, er grøftelys, ny kupevifte, mellomakseloppheng og hardykobling.

Ordna også brekket igår, fikk meg en positiv overraskelse da jeg tok av tromlene bak, var nesten helt nye band og monteringssett! :) Så justerte til sånn ca. bake og tok finjusteringen fremme, har låste bakhjul på 5-6 hakk nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakfangern du snakker om? Tror den ble lakkert dagen før jeg kjøpte bilen, for dagen etter jeg henta den var halvparten av lakken borte. :P

Om du skal lakke chrome så må du sånn som jeg har forstått det pusse vekk det chrome belegget som er der for og få lakken til og feste seg skikkelig. Correct me if i'm wrong. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...