Tynes944 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 316 - Har ingen aning! Men snakka med parts and retards idag, de sa at det kanskje holder med et tilleggsdokument fra supersport. Så får håpe jeg er så heldig joachim - Jepp! Skjønner godt at det er så få som gidder å godkjenne igrunn, de syter jo over alt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Har fått mere lyd i bilen nå På bildet mangler cd spiller, frontsett og resten av kablene. Men bruker en Alpine cda 9855r cd spiller, og et DLS reference rs5 frontsett. Funker egentlig ganske greit Venter fortsatt på tilleggsdokumentasjonen, satser på jeg får den imorra så jeg får dra på ny visning å få bilen eu godkjent på nyåret. Har ikke så mye penger når jeg er student og har bil og atv, begge med skilt. Da er det forsikring, bensin, årsavgift++ Skal jo ha penger til andre ting også. Nå var det julegaver som sto på lista. Skal også være russ neste år så går med en del penger til russebilen, russeklær o.s.v Så det står ikke på arbeidslysta i det hele tatt, er bare på grunn av pengene at det går litt seint. Skal forresten også på Rudskogen med bilen den 13-15 Juli, og om jeg har penger nok blir det vel en tur den 7-9 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Tok julevasken på bilen idag, ren å pen nå God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Update! Bestilte litt deler idag, ny girmansjett i ekte skinn, ny M girkule å xenon kit(h1, 8000k, 35w). Til sammen 600 kr på ebay inkludert frakt, ikke verst det Bilder kommer når delene kommer Neste investering blir ny kupevifte, 2 grøftelys, ny tannstang, reg reim sett eller ny clutch. Er de 5 tingene som står på lista over ting som skal handlest de neste månedene. Å når det blir sommer skal vinterfelgene bli separert, glassblåst å pulverlakkert sølv metallic. Kjenner en på Sykkylven stål som kunne pulverlakkere de, å har avtalt med Fishtec AS i Sykkylven pris for glasblåsing av felgene. 150 kr pr. felg! Dette kommer det også bilder av såklart Bytta også girolje på den idag, den var SVART Så nå er det frisk olje på motor, diff å girkasse Å til den som lurer, bruker MPM olje på diff å girkasse, å Agip 10w40 på motor. Ikke noe biltema her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Fikk taki justerbare fjører bake på bilden idag da jeg syns den er for høy bak med 40 fjører. Så disse her skal på etter senkesettet er godkjent Sota også baklyktene idag, kjøpte sotespray på bilxtra. Har brukt den tidligere å den fungerer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Hadde ikke skada med litt respons når man sliter ræva av seg for å holde dere oppdatert! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Sotinga av baklyktene så dritkult ut! Fått hatt bilen på ny 4 hjulskontroll og fått den eu godkjent? Var ikke de fjærene du hadde på under kontrollen originale? fikk du tilleggspapir fra supersport? Bra jobba, keep it up! og gjerne bilder av pulverlakkering av felgene! =) Du får gå inn på mitt prosjekt og lese litt der og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Har ikke hatt den på ny 4-hjulskontroll enda nei. Går veldig seint, vet ikke om det er supersport eller parts and retards det går seint med, men ihvertfall 1 av de Så venter fortsatt på ny dokumentasjon Lakkinga av felgene blir utsatt litt da Fishtec ble ganske ødlagt av "dagmar", så må vente til de er oppe og går igjen Det skal jeg gjøre Men har montert xenon i nærlysa å fått på ny "girstangmansjett" Venter bare på girkula nå, så skal jeg få tatt bilde Har også flytta luftfilteret lenger frem, da jeg tror det trekker for mye varmluft når den står på tomgang, for om den står i 20 minutt eller mere i tomgang, går den helt nedpå 3-400rpm. Men det ordner seg med engang jeg begynner å kjøre. Men det ordna seg når jeg flytta filteret lenger frem Kommer bilder av det også Å jeg regner med at noen kommer til å kommentere: Montere xenonlys før kontroll? Men er bare å ta ut xenonpæra å flytte over 1 kabel, så skal flytte over igjen før ny kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Demonterte lista nede på framfangeren idag, da bilen er lav å jeg ikke har lyst til å miste den iløpet av vinteren Bilder av flytting av luftfilter å xenonlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Da har jeg motatt tilleggsdokumentasjon fra supersport, så skal på visning imorra klokka 14.30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Takker, tror jeg trenger det. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Da har jeg fått bestilt nye styrestag å ny servoreim fra koed, så neste uke blir det montering av e36 servotannstang! Angående godkjenning av senk, må jeg på ny visning iløpet av uka/neste uke, da han tosken der ikke har gjort jobben sin. Han mente at tilleggsdokumentasjonen var mangelfull. Dette har jeg nå sjekket opp med supersport/parts and retards, å de sier at den ikke er mangelfull. Så får satse på at det snart går i orden Har også fått på plass ny girpose i skinn, å ny girkule fra en bmw e39 nå. Den kula jeg bestilte fra Ebay så bare jalla ut, så den blir lagt på utstilling på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Bestilt reg.reim, strammer og vannpumpe, da jeg ikke aner når det ble bytta sist. Hva er intervallen på reg.reim skifte på m20b20?? 30000km eller 3 år? Ser sånn ut ifølge servicehefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Føler jeg bare snakker til meg selv her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå