Gå til innhold

Stian's e30 320 Turbo prosjekt, laga ny tråd! Link side 15.

Anbefalte innlegg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tråd kommer så fort jeg har tid til å lage en! :) fet den der, min var sivilbil og ble brukt til spaning i Oslo, frem til jeg kjøpte den! Må bare si at det er helt utrolig hvor mange jalla/jukse løsninger politiet har brukt på den bilen :P

Skrevet

Haha tviler ikke et sekund, er jo en gjeng med idioter :)

Fått bytta hanskerom, fylt opp verktøysettet i bagasjeluka å bytta diverse defekte klips idag. Småting som er greit å få gjort. :)

Skrevet

Fikk bytta fjører idag, har bestilt time til visning på Tirsdag. De nye fjørene heter 75140, og tåler 865 kg. Maks framaksellast på bilen er 815kg, så nå har ikke biltilsynet noen grunn til å ikke godkjenne! :)

Venter nå på vifteå ny lykt, å til neste lønning blir det bestilt Powerflex foringer til bakstillinga. Bærebroa å bærearmene:) 1800kr inkl. frakt fra Koed :)

Glemte såklart kamera idag også, men lover å komme med noen bilder før uka er over! :)

Skrevet

Begynte idag såvidt med og ta ut hattehylle, da den skal få seg en liten ombygging. :)

Planen er å lage til 2 6*9 oppbyggere, som skal sparklest fint til, så skal det lagest hull til 2 bassrør, og til slutt skal den trekkest med svart stoff(Kjøpte stoff på bilxtra idag, sparkel blir kjøpt imorgen.) Dette kommer det bilder av, skal hente kamera imorgen :) Gjorde det samme på Opelen jeg hadde, eneste forskjellen er at nå bruker jeg den opprinnelige hattehyllen som mal, på Opelen lagde jeg hele plata ny. Kan legge med et bilde av den for moro skyld :)181707_1739689925813_1045617624_1957153_101972_n.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...