Snowgoon Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Kult prosjekt du har! Kjøpte en 86 mod 320 i forrige uke, gammal politi bil faktisk! Liker planene dine, stå på videre!!
Tynes944 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Takker Får lage en tråd om din du også da! Hehe, går en annen 325 her i Sykkylven, som tydeligivs er profflakkert med polizei design
Snowgoon Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Tråd kommer så fort jeg har tid til å lage en! fet den der, min var sivilbil og ble brukt til spaning i Oslo, frem til jeg kjøpte den! Må bare si at det er helt utrolig hvor mange jalla/jukse løsninger politiet har brukt på den bilen
Tynes944 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Haha tviler ikke et sekund, er jo en gjeng med idioter Fått bytta hanskerom, fylt opp verktøysettet i bagasjeluka å bytta diverse defekte klips idag. Småting som er greit å få gjort.
Tynes944 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Fikk bytta fjører idag, har bestilt time til visning på Tirsdag. De nye fjørene heter 75140, og tåler 865 kg. Maks framaksellast på bilen er 815kg, så nå har ikke biltilsynet noen grunn til å ikke godkjenne! Venter nå på vifteå ny lykt, å til neste lønning blir det bestilt Powerflex foringer til bakstillinga. Bærebroa å bærearmene:) 1800kr inkl. frakt fra Koed Glemte såklart kamera idag også, men lover å komme med noen bilder før uka er over!
Tynes944 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Begynte idag såvidt med og ta ut hattehylle, da den skal få seg en liten ombygging. Planen er å lage til 2 6*9 oppbyggere, som skal sparklest fint til, så skal det lagest hull til 2 bassrør, og til slutt skal den trekkest med svart stoff(Kjøpte stoff på bilxtra idag, sparkel blir kjøpt imorgen.) Dette kommer det bilder av, skal hente kamera imorgen Gjorde det samme på Opelen jeg hadde, eneste forskjellen er at nå bruker jeg den opprinnelige hattehyllen som mal, på Opelen lagde jeg hele plata ny. Kan legge med et bilde av den for moro skyld
Tynes944 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Bilder av dagens arbeid: Utbyggerne skal forresten skrus fra undersiden. På bildet er de skrudd på oversiden for å få det 100% beint.
Tynes944 Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Gjorde ferdig å monterte hattehylla i bilen idag. Ble ganske fornøyd. Var mørkt ute da jeg var ferdig, så bilder av hettahylla i bilen får bli en annen dag. Blir en bra lønning denne måneden, så da blir det bestilt powerflex til hele bakstillinga, å ny cd spiller Spilleren: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=&vn=736 Hattehylla:
Tynes944 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Fikk lykta å vifta idag Bilder: Ny å gammel lykt. Skal tro om det blir litt bedre lys nå Hattehylla montert i bilen:
hermanoo90 Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Nice jobba! Kult det der med hatthylla og ! fått'n godkjent enda?
Tynes944 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Takker Nei skal utover på Tirsdag, har jo bytta fjærer fremme nå, så nå skal det gå greit
Tynes944 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=&vn=736 Har da bestilt denne til bilen Kommer vel iløpet av 2-3 dager
Tynes944 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Klarte å knekke det ene klipset bak på lykta da jeg monterte den for 2 dager siden, så var på Brages å fikk taki idag. 49kr for en liten plastdritt
Tynes944 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Da var den godkjent senka å klar for 2 nye år på veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå