Tynes944 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Blir nok ikke noe montering av powerflex eller sveising av kanal idag, med mindre jeg blir fort frisk. Har nettopp vært hos legen å fått meg noen kraftige tabletter mot haudeverk, forkjølelse, veldig sår hals å feber. Han hadde problemer med å finne en ren nok finger til å ta blodprøve, hehe Har sannsynligivs solgt anlegget på rommet nå, får vite det på Lørdag. Om det blir solgt, blir det bestilt simons effektanlegg, ny clutch å nytt utløserlager. Om det ikke skulle bli solgt å noen her skulle vært interessert: -http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33258371
Tynes944 Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Hehe gadd ikke å være syk, så ikveld har jeg stått på! Tatt ned hele bakstillinga, avfetta å steama alt, pressa ut hovedforingene å pressa inn powerflex. Eneste som står igjen imorra er å presse ut foringene i svingarmene, å presse inn nytt å montere sammen igjen Bilder kommer imorra
Tynes944 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Bilder fra dagens økt: Var tomt her nå ja Her har jeg fått steama hele bakstillinga på 140 grader å fått i powerflex Brenning av foringer: Pressing av foringer med gjengestag: Bytta et par bremserør i samme slengen: Bakstilling montert å tectylert:(Til de som lurer så skal fjørene lakkeres opp igjen, det ble bare ikke i denne omgangen
Tynes944 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Bestilte IS(??)flipp til bagasjerommet fra Mxsondre på forumet nå, får den vel på onsdag - torsdag. Noen som har sperrediff liggende? Ta kontakt på pm
Tynes944 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Da var Ny Sachs clutch å utløserlager bestilt fra Koed. Er jeg heldig har jeg det til helga.
Tynes944 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 de 5 siste svarene er mine.. Dette er slappt!!!!
MikaelR Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Med mindre man bruk sykt mye penga.. eller driv med turbo bygg.. så får man ikke så mye respons men bare se på antatt visninga.. så ser du at det er mange innom
Tynes944 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Syns jeg har brukt sykt mye penger jeg, kvitteringer på 23000 siden jeg kjøpte den i Oktober. Men siden jeg er student så er jo stort sett det meste mye penger. Blir jo nesten nervevrak om jeg får en regning på 500 kr som ikke var forventa. Hehe
hermanoo90 Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 bra jobba mister!! Det hjelper hvis du er inne på mange andres og kommenterer og følger med, samt blir mer aktiv på forumet og får ''venner'' og venner. da blir det flere som følger med Veldig bra update på 1. siden. hva er målet med bilen? crusier? racer?
Pedi Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Jeg synes dette er morro lesing, og vet hvor dyrt det er å restaurere en bil. Men det er bare å ta tida til hjelp, vi vanlige mennesker er jo nødt til å bygge etter lommeboka. Stå på videre!
Tynes944 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Målet med bilen er å få til en bra bruksbil til jeg blir 18 i November, som ikke skal skrues mere på enn den kjøres. Derfor jeg bruker såpass mye penger på den nå Men det er jo en gammal bil, så penger går vel med uansett tenker jeg Restaurere bil er ikke billig, men det handler vel mye om prioriteringer. Begynner vel å se lys i enden av tunnelen med e28'n din du nå Pedi, den har blitt sinnsykt bra! Det samme gjelder deg hermanoo90, e30'n din kommer til å bli grisefeit når den er ferdig! Kommer en liten update til helgen når girkasse skal plukkes ned, å ny clutch å utløserlager skal monteres
Hawkon88 Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Nice! Hvorfor vurderer du hellakkering? Syns lakken ser bra ut jeg!
Tynes944 Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Lakken er forsåvidt veldig bra, men begge hjulbuene bak har rust, bagasjeluke bør byttes p.g.a rust der 320i merket står, panseret var kvitt engang, å har blitt garasjelakkert grått å ser helt jævlig ut, å ene døra må byttes p.g.a innbrudd en eller annen gang for lenge siden, så hullet til dørlåsen er dobbelt så stort som det skal være. Også er jo lakken 25 år gammel, så slitasje vises litt overalt Men jeg må nesten følge lommeboka! Skal få seg nye sommerdekk å ny clutch nå i første omgang værtfall
Tynes944 Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Tok ned girkassa idag, skjønner godt at den slura som faen. Var jo fullt i olje! Så nå blir det bestilt komplett bunnsett, å alle 3 simringene på girkassa. Satser på det blir montering igjen til helga. Også gjorde jeg en tabbe når jeg bytta mellomakseloppheng for 2mnd siden. Jeg glemte nemlig å merke av hvor den sto før jeg delte den. Så etter montering ble det fortsatt endel risting. Men BMW har vært smart å merka av på begge deler av mellomakslingen så jeg nå, så da blir det flytta så det også blir korrekt. Kassa var jævla skitten å full i olje, så fikk avfetta å vaska den. Bilder av gammel clutch, trykkplate å nyvaska girkasse: Montering av nye deler blir til helga tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå