Gå til innhold

E39 523i Biarritzblau'en! *SOMMERDEKK 19" s.5*

håk
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt meg et sett med ettermonterings nett for angel eyes, men valgt CCFL, det er meget lett å montere, enten med clips, eller dobbelsidig teip, har montert det på min og det ble meget bra. Hadde det ikke vært for at han jeg kjøpte bilen av hadde bytta ut front lyktene med mine stygge chrome lykter foran så hadde jeg beholdt de originale og heller bare kasta inn ccfl ringer, koster ca rundt 500 lappen for alt. Da får du med 4 ringer + 2 transformatorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt meg et sett med ettermonterings nett for angel eyes, men valgt CCFL, det er meget lett å montere, enten med clips, eller dobbelsidig teip, har montert det på min og det ble meget bra. Hadde det ikke vært for at han jeg kjøpte bilen av hadde bytta ut front lyktene med mine stygge chrome lykter foran så hadde jeg beholdt de originale og heller bare kasta inn ccfl ringer, koster ca rundt 500 lappen for alt. Da får du med 4 ringer + 2 transformatorer.

Det var en god ide. Hvor kjøpte du de? Jeg har org xenon, byr det på prob? Lyset blir hvertfall hvitt og fint :)

Ang liftfilter har jeg montert det, kommer snart bilder av motorrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Liten oppdatering her! Bilen har nå gått 186k bare 4k siden jeg kjøpte den! Bruker den ikke på vinteren da jeg har vinterbil :) Har ikke gått vinterstid på 3 år nå, så det hjelper litt på, spesielt med all salten de bruker her i drammensområdet...

Har fått bestilt litt godteri også, leppe til bagasjelokket, ccfl ringer og supersport eksos! Gleder meg til det kommer :) Vurderer og sterkt å investere i en m-pakke nå, men hvordan vil det se ut uten m5 speila?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått startet opp bilen i dag, etter en liten dvale!

Har fått ordnet åpent luftfilter og LED lys innendørs.

Ble også veldig fornøyd med shadowline lister og sot (22%)

Nå er supersport eksos på vei inn, sammen med ccfl ringer og bagasjeromsleppe.

Skal også få bestilt meg full m-pakke :) da tror jeg det blir bra!

Nå venter jeg igrunn bare på våren, slik at den blir brukt igjen, og muligheten til å ta på sommerskoa!

Regner med det er flere som gleder seg til det :P

gueipb2774s9uyrypf7u.jpg

1a2nzn7kxg6dw2solfdy.jpg

1wvjk748eqctrnguzc9a.jpg

Deilig med seter som knapt er blitt brukt, baksetene er som nye :P

vi2en51blns69v3dlw8x.jpg

Kan noen fortelle meg hva denne er til? Spyleveske "logo" på den...

caud5w3n1fykq5nxaxvt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-pakke uten M5 speil vil se ut som en vanlig Msport-bil egentlig.. heh

Men speil er jo billig på ebay da.

Jo, er for så vidt billig, men har dårlig erfaring med billige m-speil til e36...

Dessuten syns jeg det virker som litt av en jobb å bytte?

i tillegg funker de originale så bra, får se når jeg har fått på m-pakka hva jeg går for,

kan jo være det ser litt kjipt ut uten speila...

k4582i6u4ta59zpc9uda.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil dette, blir bra med nyefelgene på :D

Bytte speil er ganske fort gjort, popper av dørtrekket, skrur av det gamle, koble ledningene nedi der de game var, skru fast og poppe på døren igjen. Jeg og en kompis gjorde dette på min bil på en times tid, og da uten å ha gjort noe lignende før. Og det er det absolutt verdt, blir mye penere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye! Ja, gleder meg til å få på de :)

Får se om jeg finner noen speil til en grei penge da,

men dersom de er billige er de kanksje ikke så bra? Bør jo være elektriske og med varme hvertfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er elektriske, ikke varme. Er innlagt varme på M5 speilene, men det er koblet på en annen ledning, så bare plugget den ikke inn (om jeg husker rett).

Jeg kjøpte dem brukt, fordi jeg fant dem i rett farge :P Er vell forskjellige kvaliteter rundt om på nettet, alt etter størrelsen på lommeboken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, skal følge med på denne :)

Personlig synes jeg du skal gå for hvite blink i de originale lyktene. Og få på en M5 evt. original grill. Synes ikke helsvart er spesielt pent, hele BMW-ansiktet blir liksom borte da.

Ang. spylervæskebeholderen du har lagt ut bilde av, så er dette beholderen for "intensiv-vask". Denne inneholder sterkere spylervæske som tar skiten skikkelig. Hvor ofte denne brukes vet jeg dog ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, skal følge med på denne :)

Personlig synes jeg du skal gå for hvite blink i de originale lyktene. Og få på en M5 evt. original grill. Synes ikke helsvart er spesielt pent, hele BMW-ansiktet blir liksom borte da.

Ang. spylervæskebeholderen du har lagt ut bilde av, så er dette beholderen for "intensiv-vask". Denne inneholder sterkere spylervæske som tar skiten skikkelig. Hvor ofte denne brukes vet jeg dog ikke.

Den blandes med den vanlige væsken virker det som. For jeg har fyllt vanlig spylevæske oppi min, og den er tom etter en stund, og da har jeg kun brukt vanlig spyling, ikke knappen på hendelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...