Gå til innhold

Innkjøp av førstebil!

JoakimB
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den E46 318 jeg så på, hadde 118hk. Hvilke muligheter er det for mere effekt?

Biltema åpent luftfilter og Effektanlegg så har den minst 150 hk. Må ikke glemme m3 logo rundt hele bilen!

M3-logoen alene gir jo MINST 60-70hk! Må vel regne med å bikke 200 med de modsa der vel!? :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0... med mindre du vil koste på den mer enn den er verdt. Har du muligheten velger du en E46 318i med facelift og 143 HK. Disse modellene har to helt forskjellige motorer bare så det er nevnt.

Aaah, kjipt :( Får vel se etter en facelift da om valget faller på E46'en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema åpent luftfilter og Effektanlegg så har den minst 150 hk. Må ikke glemme m3 logo rundt hele bilen!

M3-logoen alene gir jo MINST 60-70hk! Må vel regne med å bikke 200 med de modsa der vel!? :applause:

Hehe, bikker lett 200 med M3 logo ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg har akkurat kjøpt meg " førstebil".. Er ikke helt min første bil, er vell 5 eller 6 i rekka.. Hatt noen e28'er og 240 osv.. Jeg vil ikke anbefale deg og kjøpe e30, de er gamle og ikke noe særlig trafikksikkere iforhold til nyere biler, selv kjøpte jeg meg E34 nå, er så utrolig fornøyd med den, velger du en med mye utstyr, da vet jeg du blir fornøyd! De er super gode og kjøre, er jo en stor bil, men flyter godt syntes jeg, nå har jo jeg en modell med litt motor, men man får fine e34'er i alle prisklasser, er og finne seg en man liker som er godt utstyrt, så vet jeg at du blir fornøyd! Jeg digger min :) er grei plass inni dem, stort bagasjerom osv.. Selv er jeg bare 17, så vi er vell på samme alder nesten ;) jeg anbefaler e34. Men E39 er gode biler de og, øvelseskjørt mye med en slik og, er også em god bil! Men jeg synes e34 er hakket grommere :)

Lykke til med kjøpet av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe meg en gammel bil, eller bruke litt mer penger å kjøpe en som er litt nyere. Som noen har sagt tidligere, så har jeg ikke lyst å ha så dyr bil at jeg ikke tør å bruke bilen heller :)

Skal ta en kikk på E34 nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...