Eivind B Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Hei. Tenkte og lage en liten prosjekt tråd om bilen til meg og en kompis. Planer/ting som er gjort: Bytte intercooler Bytte turbo og manifoil Planert svinghjul med 6pucks sinterlamell 735 radiator M5 sportseter Oljetrykk, turbotrykk, oljetemp, lambda måler på dash Godkjenne bilen med motor. (Søknad er godkjennt hos BT) Utvendig: Er sorte DE lykter framme, men ellers allt orginalt. Motor: Motor er ifra e23 745 (m106) Understell: M5 understell og senkesett (tuv) 750 bremser forran 540 bremser bak M5 diffsperre Powerflex foringer Felger: Felgen som står på no er Kerscher KCS 18x9.5 framme 18x10.5 bak . Er et 13 både framme og bak. Setter stor pris på innspill og tips å meininger om bilen! Sånn såg bilen ut den dagen den blei henta.
Robin L Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 kult prosjekt! bilen så jo meget bra ut. sleng opp flere bilder da. pris på de felgene da? var litt gromme! fete felger på den røde også
Eivind B Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 kult prosjekt! bilen så jo meget bra ut. sleng opp flere bilder da. pris på de felgene da? var litt gromme! fete felger på den røde også Takk Kjøpte felgen brukt, men trur man får dei nye for 25 000 uten dekk. Felgene på den svarte og den røde ska brukes på E30en min, så må finne nye til denne
Lokketor Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Se der ja, ventet på prosjekt-tråd om denne Her er det MYE potenisiale!
Eivind B Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Ja, måtte nesten lage en tråd for og kunne spør og hjelp når eg står fast med ting Ja trur det er mye potensial i denne
Eivind B Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Går ganske rolig no, men har kjøpt inn ny turbo manifoil, for topp montert turbo
rasmus93 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 dette e vell ikkje 545'en som var i bergen vell?
rasmus93 Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 åå, godt å se det var komt skilter på den bilen e ikkje lakket omigjen sant? eller e flaksen der endå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå